Sivs skinnsalong

Ord jag älskar: acid och medical strength. Kläm på’t på samma förpackning och Sifsi spinner loss som en kissemisse.

20120612-213429.jpg

Vad har jag att vänta? Bebishy eller noslös och brännskadad? Någon som vet?

Prrrrr….. Siv.

5 svar to “Sivs skinnsalong”

  1. Maggan Says:

    ”…decreasing the bond that holds dead skin cells on the surface”?? Detta tycker du känns förtroendeingivande?

  2. Siv Says:

    Ja. Vad vill man annars ha? Något som får döden att gro fast ordentligt i bebisskinnet?

  3. Maggan Says:

    Det låter a) direktöversatt från kinesiska via Google translate och b) direkt livsfarligt dessutom. Är det inte detta tillstånd som kallas psoriasis?

  4. Daniel Svärd Says:

    Jag trodde att detta skulle vara en rolig dissig blogg, men tyvärr verkar den vara skriven av några intelligensbefriade fjortisar. Skaffa lite brains och försök igen, suck, varför är Sveriges internettroll så pinsamt korkade?

  5. Siv Says:

    Nu har jag provat tioprocentarn! Pirrar mycket behagligt i tzinnet. Ingen kroppsdel har trillat av ännu. Får se om näsan ligger på kudden när jag vaknar.

Kommentera

