Aloe Vera, som är bra mot…allt?

Hej, Sessan här. Totalt utbränd.Totalt jävla knäckt. När jag inte är föräldrarledig med Stockholms mest busiga lilla unge så jobbar jag på ett jobb där man konstant småspringer, svettas floder och är lite småanfådd hela tiden. På det så är det avslutningstider och jag har GÅTT MED PÅ ATT HA ETT ALOE VERA PARTY I MITT HEM!!!!!!!

Imorgon kommer således 7 kvinnor(aldrig män på sånt här, aldrig) sitta i mitt vardagrum och bada fotbad, äta frukt och dricka aloe Veradrinkar. Jag skriver inget mer om det här nu.

Men sen åker hela familjen till landet och jag och Mr Rabbit är ensamma i stan.Gud vad jag ska vila och rå om mig själv.

 

9 svar to “Aloe Vera, som är bra mot…allt?”

  1. Siv Says:

    Hahahaaa! Fy faan. Du och dina jävla homepartyn.

  2. Ia Says:

    kombinationsparty?

  3. Ia Says:

    Har påven lustig mössa?!
    Det vore en ära att få komma!

  4. Carina Says:

    Aloe vera-party JAG DÖR. Verkligheten överträffar fanimig allt.

  5. Clementine Says:

    Åh, är det Forever Living!? Jag älskar deras Heat Lotion som luktar Jenka!

Kommentera

