Det kom ett mejl…

Och jag tänkte publicera det här om ni bara hänger kvar en stund….

SKÄMTA. Hihihiii herrejävlagud, hur suicidal tror ni att jag är?

Men i alla fall. Hanna Fridén hörde av sig. Hon har nu gått igenom bloggen och finner länkningen till oss felaktig och inget som Vardagshjältar mot nätmobbning ställer sig bakom. I egenskap av ansvarig har hon raderat tråden och tillrättavisat.

Känns klargörande och tryggt tycker jag.

So long, Siv

5 svar to “Det kom ett mejl…”

  1. Amanda (Alla har en bok) Says:

    Ja men skit i det nu, berätta mer om den där jävla Kenta.

  2. Clementine Says:

    Ja, honom har vi inte hört något om på länge! Du kan väl pilla ihop något medan jag sticker och köper skumpa?

  3. Cikki Says:

    vet inte ens vart ni fick det hela ifrån, jag länkade till VmN gruppen på facebook, varken som hot eller som representant för den gruppen. Ni sket i brallan och drog i paniksnöret.

  4. Siv Says:

    Haha!

Kommentera

