På denna semester saknas intet

Rör mig i den synnerligen snåla cirkeln rummet – poolen – baren. Lather, rinse, repeat.

Vädrar 50 000-kronorstuttarna för att slippa generande tanlines. Glömde av samma anledning vixelringen hemma.

Enda flänset på denna himmel är att det svider lite i lill-Carina. Blöt badtrosa, fel fallos eller båda? Ska försöka få upp en bild så kan ni säga vad ni tror.

/C

20120613-122825.jpg

20120613-122925.jpg

4 svar to “På denna semester saknas intet”

  1. Lilla Mysan Says:

    En kommentar som alls inte har med inlägget i fråga att göra: Jag är lite nyfiken på hur det gick med Bogdans hund Tjack Norris. Gummidrular kan vara farliga att äta om man är hund. Speciellt om de är batteridrivna. Jag vill bara försäkra mig om att no animals was hurt or harmed during the making of this blog.

  2. Clementine Says:

    Jag❤ dig! Det är på Lesbos du är, eller hur?

  3. Ia Says:

    Ska inte du också fittmensa med alla oss andra?

Kommentera

