När dålig smak blir lite väl dålig.

Så sist när vi sågs insåg jag att jag tamefan var den enda av oss parjattar som har någon som helst smak när det gäller män. De andra? Tja, en av dem har hånglat med en medlem i Wahlgrenfamiljen. Säger inte det allt?

Eftersom vi satsar på att objektifiera män å det grövsta när vi ses skulle jag gärna vilja åtgärda detta ”lilla” problem. Går det att skicka dem på någon slags avgiftning á la Clockwork Orange? Kan jag injicera något slags motgift? Något måste helt enkelt göras, för en till fest med kvinnor som dreglar över Göran Persson hellre än Lost-Sawyer kan vi ju inte ha. 

Apropå ämnet, två frågor:

1) VEM tycker att vin Diesel är snygg? Skulle inte ligga med honom om jag så fick betalt.

2) Begreppet ”ståtrosa”, förklara. Inte fan är det något som står? Sjötrosa däremot, eller träsktrosa. Det fattar jag. 

/Betty

11 svar to “När dålig smak blir lite väl dålig.”

  1. Maggan Says:

    This from someone som gnuggar av sig till BJÖRN KJELLMAN!!

    Betty, du delar lista med Carl-Jan Granquist.

  2. Grillfest Says:

    Hen får ståtrosa!

  3. kvinnopartaj Says:

    Under mina barnskötardagar var det en rackarunge som, med röst som en välinrökt grogghagga, väste i mitt öra ”Ska jag säga mitt fulaste ord till dig? SLIDTROSA”.

    /Carina

  4. Hilena Strutski Says:

    Skulle lätt ligga med Vin Diesel, har en del ”fulare” i bagaget såatteeh…

  5. Sara Says:

    Om man noterar den oerhörda likheten mellan Vin Diesel och Shrek, kanske attraktionen ökar, eller minskar, beroende på läggning.

  6. GeishaQ - en jävla massa skitsnack Says:

    Ohhh… Sawyer. Fluktat över detta filmklipp ett antal gånger:

    Jepp, han får göra så med mig, det är helt ok.

  7. Julia Says:

    Jag gillar att Vin Diesel typ måste gå sidledes in genom dörrar — och spelar Drakar och Demoner. Otippade nördar, jag gillar’t.

Kommentera

