She’s got junk in her trunk, HUH

Midsommar avklarad då! Tack mina älskade kruppungar för er existens och i förlängningen för de söta centiliter Cocillana som fanns kvar i flarran och förlänade mamsen en hyfsat angenäm och ”nykter” afton. Tycker för övrigt det är dags att vi tar fram våra spekulum här och lär känna varandra lite ”på djupet” så att säga *he he* och jag sätter gärna bollen i rullning: i den där fjolårets halverst lama rulle Away we go som tå många tyckte var tå mytig, var det hands-down denna maman jag identifierade mig mest med. Inte Gyllenhååls attachmentjunkie, inte den svincoola adoptivfamiljen som man skulle gilla utan olämpliga mobbarmorsan som skrattar åt sig själv. HUH! Er tur att dela.

PS. Sjuk, full eller mitti ett brinnande lajv; bilder på Pernilla spyendes i en hög vill jag SE! Var finns de? DS

/Carina

2 svar to “She’s got junk in her trunk, HUH”

  1. Maggan Says:

    MAAHAHAAA jag älskar henne!! Eller jag älskar alla morsor av den kalibern, och de verkar komma i parti och minut på den kontinenten, vaa? (Eller så är det en s.k. Poppilär Stereotyp som manusförfattarna gillar att slänga in. Och ja, ni behöver inte säga’t: det är för att jag också identifierar mig med den karaktären. Big. Time.)

    PS, säg inte att detta var den enda roliga scenen i filmen, för den har jag sett fram emot att seee… :¨(((

  2. Carina Says:

    Närå det fanns kuligheter.

Kommentera

