Estelle och ?

Jag har tänkt på en grej. Njuren och Hakan är ju inte direkt jätteunga och en kungafamilj lär ju behöva ha fler än ett barn vilket betyder att dom säkert är typ tvingade att bli gravida nu. Idag.

Fan vad jobbigt att vara kronprinsessa.

/Sessan

3 svar to “Estelle och ?”

  1. Karin Says:

    Jag veet! Jag tänker på detta jätteofta, jag funderade mycket på deras könsliv och reproduktiva leverne innan och under graviditeten med Estelle också!
    Har dom ätit hormoner (det tog ju sin lilla tid och dom är ju inte jätteunga)?
    Har hon haft privat MVC eller har hon suttit i väntrummet och läst mama och vi föräldrar som vi andra? Troligen inte.
    Är kontrollerna under en kunglig graviditet samma som för en annan?

    My god, detta är ju så himla intressant, men det är aldrig någon som vill spekulera i detta med mig…. undrar varför.

  2. Titus Says:

    Aha! och här är ännu en till tanke: hon gick på gravledighet DAGEN INNAN estelle föddes. Liiite för bra tajming, eller? Kejsarsnitt? Underlåter sig kungligheter att föda vaginalt, eller är de för fina för det?

  3. Apan is Pang Preggo - väntar tredje barnet Says:

    Njuren och hakan! Det var det roligaste på länge.

Kommentera

