Hej!

Tog i dag tåget från Säter. Gick in i stationshuset. Hånfotade det som hängde på anslagstavlan. Såg att dom hade miljarder pelagoner som var prunkande. Bestämde mig för att stjäla några sticklingar. För att få plats med mitt stöldgods i väskan tog ur min bok som jag skulle ha på tåget. Insåg att tåget kom in på spåret, sprang iväg. Glömde boken i stationshuset. Fitta! Var tanken när jag kom på det. (efter att ha burit upp två livrädda ungar vars mamma hade nåt sorts psykbryt efter bytt bajsblöja på perrongen när tåget stod inne och som höll på att missa tåget)

Satt och läste tidningen kupé. löste korsordet. Lagom i typ Sala så var jag så jävla dampig så jag bombade hela tidningen med www.kvinnopartaj.wordpress.com

Så..om du är personen som tog min kupétidning och såg mitt klotter och gick in här så säger jag till dig: HEJ!

/Sessan

Kommentera

