Fittmongot

Vi testar ett nytt grepp hära: videobloggen! Maggan kastar sig ut och har kanske gjort sin premiärvideo nåååågot för lång… jag är inte så haj på detta än. Ljudet var rätt pruttigt också.

Jaja, tjöta om detta! Ge mig lite tid så kan jag lära mig att klippa och klistra.

Så här gör vi nu: ni som gillar videoinlägg rent allmänt räcker upp en hand, och ni som känner att ni vill se fortsättningen på denna andlöst spännande berättelse om hur det kan vara att ha en fitta som inte riktigt är som alla andras, ni räcker också upp en hand. Gärna i kommentarsfältet.

Alla med? Då åker vi.

16 svar to “Fittmongot”

  1. Clementine Says:

    Tömmen upp, babe. Visst, lite långt, men viktigt som tusan! Tuttar är alltid ett plus, lättar upp stämningen!

  2. Nelly Says:

    Med risk för att låta lite SÅN DÄR men viktigt ämne. NORMALISERA!

  3. sab Says:

    tummen upp! mer av allt från er.

  4. Annika Says:

    Håller med Nelly. Och Clementine.

  5. Ia Says:

    Alla händer i luften! merameramera!! Och som sagt ovan tuttar är alltid ett plus.
    Lundadialekten var klockren

  6. Amanda (Alla har en bok) Says:

    hahaha
    eh … man kan ju smäeka varrrandrra …

  7. Janica Says:

    Jag röstar för fler videoinlägg, och tycker du borde ha en signaturmelodi, och så får du gärna tala lundensiska alltid. Och en hallåa som presenterar dig!

  8. Grillfest Says:

    Jag gillar videoinlägg i allmänhet och detta i synnerhet. Det skönt impulsiva i att ersätta mjukisdjuret med att dra upp tröjan för att visa BHn borde appliceras överallt helt och hållet . Banbrytande.

  9. SaraKäy Says:

    Men vad kul! Vill gärna höra fortsättning, och ett allmänt bra grepp!

  10. Sissa Says:

    Tanken är väldigt god. Filmen är (tyärr) väldigt lång och pladdrig…. Vet ej om det blir bättre på slutet eftersom jag inte orkade mer efter halva. Förberedelser? Redigering? Omtagning?

  11. Alexandra Says:

    JAA!

  12. Fittmongo pt 2 « kvinnopartaj Says:

    […] alla fittmongon. Ni som väntat andlöst på uppföljningen av min OÄNDLIGT fascinerande videoblogg kan släppa taget nu. Let go. Jag ska berätta vidare. Men i text ist f rörlig bild, eftersom bla […]

Kommentera

