Men åh jävla kuk-wordpress!

Skulle ju bädda in en liten film här då, med Dustin som ung och förförd av den tjusiga Mrs. Robinson. Men det gick inte. Här kan ni se den i alla fall. Fan, hatar att känna mig som Sessan bara för att de andra ville ha bloggen på wordpress. Fattar nada.

Och nu har jag helt tappat mitt fina humör. Jag som skulle skriva om sommarkänslor och hormoner (feromoner?) och hur det får mig att vilja sniffa på just pojknackar, som den kvasi-pedofil jag är. Fan, de runt 20 är verkligen bäst. Jag har inget till övers för mustiga mustascher och manliga bringor. Ge mig pojknackar och brunbrända ben och I’m home. 

Nå. Mitt mål med livet är att bli Mrs. Robinson. Förföra ätteläggens vänner och kanske börja röka också. Man måste ju ha framtidsplaner! 

/Betty

4 svar to “Men åh jävla kuk-wordpress!”

  1. Ia Says:

    hmm pojkar alltså…
    Näe. Det funkar inte för mig. Ändå är jag känd för att vare sig ha krav eller smak när jag väljer mina sängkamrater.
    Nä, över 35 får de allt vara. Gärna över 40 också. 50 går också bra.
    Åh helvete nu blev jag lite pilsk…

  2. Sessan Says:

    men gud, 40 MINST. Betty är bara äcklig.

  3. Ia Says:

    min fd son (inte senaste exets) är ett år äldre än jag. Lagom ålder på styvbarn.

  4. Clementine Says:

    Betty, du och jag och pojknackarna!

Kommentera

