En sur kvinna skriver sitt klagomål som blogginlägg

20120701-124205.jpg

Hej Vampire Lounge, do you remember me? You wouldn’t wait on me?

Vi parjattar är inga noviser på endera sidan av bardisken men aldrig har jag blivit så dissigt iggad och förbisedd som av era shakerslavar i fredags. Knubbiga grabbhalvor på studiebidrag hann bli betjänade, slurpa i sig och bli betjänade igen medan jag fortfarande stod och väntade/signalerade/skrevade/skrikgrät.

Vill som ett recensionernas ”din mamma!” tillägga att er mojito inte precis var all that. Varken ert animerade lättmetallskelett eller era klibbiga glassdrinkar med ”roliga” namn kommer få mig att återvända och innan ni försöker yttra nåt illa artikulerat om hur ni klarar er så bra så utan, vill jag peka min (IsaDora Blue lagoon) lackade pekfingernagel i riktning resten av kvällen och, trots att vi bara var 4/6 KP på plats, näpsa er med ett sällan lika välplacerat BIG MISTAKE, HUGE.

/Carina

4 svar to “En sur kvinna skriver sitt klagomål som blogginlägg”

  1. Sessan Says:

    Fy fan! Fast jag tyckte att skelättet va kolt.

  2. Ia Says:

    firade födelsedag där en gång när min sambo glömt bort skiten och bjudit in sina polare till hockeyspelskväll.

Kommentera

