Barn av idag

Så. Jävla. Fula. 

Tjocka och i onepiece och så har de dålig smak också? Varje gång jag tillbringar minsta lilla tid tillsammans med en stor grupp youngsters slår det mig att när mina har blivit könsmogna får de leta ragg hos nittiotalister. Fan. Inte nittiotalister. Åttiotalister? Äääckligt. Nej, de får helt enkelt bli eunucker. Gå i celibat och jag förskjuter er; kom hem med en Bieberkopia och jag gör detsamma. 

Jag vägrar vara svärmoder till en snubbe med mohikanfrisyr och onepiece och så ser ALLA killar ut idag. Alla mina barnbarn kommer vara adopterade. Vilken vacker liten smått makaber regnbågsfamilj vi kommer vara då: jag och mina barn och deras barn av olika färg och form. Ensamstående är stark. Då förtärs man inte av föraktet som kommer ifrån att ha haft ihop det med Benjamin Wahlgren. 

/Betty

2 svar to “Barn av idag”

  1. Annika Says:

    Vad är det man brukar skriva för att signalera medhåll? ”Word”! Jag lär mina barn att förakta foppatofflor och onepieces och all annan dynga. De må kanske bli social outcasts på kuppen, men vi håller stilen. Moahaha!

  2. blablaplah Says:

    Dagens ungdom!!! Vad har de på sig!!!! Och musiken!!!! Och de är så ohyfsade di små lymlarna!!!!

    Det mest deprimerande är att dina döttrar troligtvis kommer att tycka att onepiece-klädda mohikaner är superheta hingstmuffins. Och att du hatar dem kommer bara att göra dem ännu mer tilldragande.

Kommentera

