Carrie goes jogging

Jag ska motionera i eftermiddag. Det är inte jag som ska åka till affären och handla innan dess. Vi får se hur det går helt enkelt.

Image

 

 

 

 

Image

/Betty

10 svar to “Carrie goes jogging”

  1. Ia Says:

    Enligt min ”ap”p ska det börja spruta här med, vilken sekund som helst.

    Guuud vad jag hatar ordet app..

  2. Maggan Says:

    Och jag är precis snart färdig med min lilla dockmens. Det är så fint att vi gör det här tillsammans (och ännu finare att jag har mens lite innan er, eftersom det betyder att jag är alfahonan).

  3. Siv Says:

    Jag var utan p-piller den här månaden och DET GÖR JAG INTE OM! Skiten slutar ju aldrig. Sommarvarm mensfitta är fan inte mitt weapon of choice.

  4. Maggan Says:

    Vilka bisarrt långa tånaglar du har, Carrie. EW!!!

  5. Ia Says:

    Är inte själva tårna också lite för långa?

  6. Hilena Strutski Says:

    Vill också vara med i mensklubben! Min slutade dock igår. *:(* Och de med fransk manikyr på tånaglarna borde få sina fötter avhuggna som straff.

Kommentera

