The Footner saga fortsätter

Har börjat ömsa nu. Återkommer.

20120718-185158.jpg

17 svar to “The Footner saga fortsätter”

  1. Maggan Says:

    IIIIIIIHH!!! *dregel dregel*

  2. Ia Says:

    Åh, får tvångstankar att stoppa i munnen.

    • Carina Says:

      Sa flickan!

    • Janica Says:

      Är det ett vanligt tema i dina tvångstankar, det här med stoppa in saker i munnen? Fötter o öronproppar… Och vad hände med tvångstankefestivalen jag trodde skulle äga rum på KP?

      • Ia Says:

        Åh helvete – där har vi den röda tråden i min hjärna!
        Måste genast messa och störa min terapeut i hans segelsemester på Rivieran..
        Jag lovar att återkomma med fler tvångstankar.

      • Janica Says:

        Tack. Hoppas du inte får tvångstankar om att stoppa mobilen i käften.

      • Ia Says:

        Nä, just det är rätt lugnt.
        Men är lite paranoid och tror att jag ringer upp väldigt olämpliga kontakter och berättar rakt in i luren om deras flatlössanfall förra månaden, att jag låg med deras farsa/chef/fru/barn/hund eller liknande.
        Paranoia ligger i släkten.

  3. Janica Says:

    Men herregud. Tänk på att det finns fotfobiker i publiken.

  4. Grillfest Says:

    Renoverar ni?

  5. Clementine Says:

    Man får inte ha skavsår när man kör behandlingen, eller hur?

  6. Kajsa Says:

    Oj, framkallar folk alltså detta manuellt? Jag har nån typ av hudåkomma som ligger i släkten vilket gör att jag ömsar skinn på fötterna, eller det bildas typ ett extralager som sedan faller bort och därunder döljer sig ny hud. Detta är alltså något jag ska embracea?

Kommentera

