Motpålen

Drömliggets antites: en varsam socionom som äger en djellaba, håller en om hjässan i missio och viskar ”känns det bra” och vill ”titta på dig när du kommer”. Tack men nejtack och ni som känner igen er är säkert jättefina, kompetenta människor som kan sätta svansen på klitoris med dubbel ögonbindel, men ni kan matchas bättre än med mig.

Fnyser f.ö åt allt vad skills, vana, knep & knåp heter i detta sammanhang. Sånt överlåter jag åt pysselbloggare, Kånkenfolket som tänker kloka tankar på café samt PLAYAZ av valfritt kön som vill optimera synupplevelsen av den egna kroppen under sex. Eller helt enkelt er med smak som skiljer sig markant från min. Det är liksom inte den optimala fördelningen lamina/apex under avslick som hos mig får den lilla kittlare att erigeras som en mätt fästing, inga EROSCHENA zoner på kartan kan mäta sig med att rulla huvudstupa nerför kåtmatrappan såsom jag gärna gör när en ofattbart cocky attityd och/eller en segerviss blick låter mig veta att jag kommer att bli skoningslöst invaderad. Tamefan skövlad. Oh be still, my beating vagina!

Ber om ursäkt, skyller på vädret. Här går jag med flagande fotsulor och visualiserar manslemmar likt en övermotionerad löptik. Nån likasinnad därute? Puss Carina

6 svar to “Motpålen”

  1. Sara Says:

    Grattis till en gångbar preferens! Har på femton år och tre kontinenter pippat ihop ett tresiffrigt cv och erfarit att den partnertyp du hyllar med sådan frenesi är tämligen enkel att locka till sig för det du kallar skövling. Utstöt ett lätt kvitter i c-dur och lyssna sedan efter gutturala svarsgrymtningar och saken är biff.

  2. lilla S Says:

    Inte på någon annan blogg…
    Sommarpuss!

  3. Ia Says:

    Men alltså den värsta typen är ju den man utan problem sätter i Skövlingskategori efter att spanat i två sekunder. Och som visar sig vara den största mjukisen i mannaminne när klärna kommer av.
    ”vill du älska?” NÄÄÄÄ – det är inte därför jag efter en timmes jävla ”förspel” åmar mig med bena så långt isär som det bara går. IDIOT.

  4. dresses of darjelling Says:

    I like this weblog so much, saved to my bookmarks. “American soldiers must be turned into lambs and eating them is tolerated.” by Muammar Qaddafi.

Kommentera

