Som Edward fick sin Bella

så fortsätter mina fossingar att fjälla.

20120719-151933.jpg

15 svar to “Som Edward fick sin Bella”

  1. Grillfest Says:

    Testa ett cestjärn på dem, det river gudagott i hålfoten.
    Se upp med den där knölen på vänster pektå bara, den ser lurig ut.

  2. Maggan Says:

    Åh jag spyr. Blir dom sådär gråa av footnersubstans eller har ni inte städat? Jag måste ha såna.

  3. Grillfest Says:

    Det slog mig nu att den redan avflagade huden på vänsterfoten ser ut som en kuk. Vad trevligt!!

    • Carina Says:

      Men gud Grillfest jag vill upprätta ett litet altare till din ära och dansa naken framför det samt offra små fluffiga djur.

    • Ia Says:

      Otroligt uppmärksamt! Jag är för onykter för att hitta sånt själv.

      • Carina Says:

        JAG hade ju inte ens märkt att jag går omkring med ett extra organ! Ni kan kalla mig the Hässelby Hermaphrodite.

  4. Isabelle Says:

    Asså hej random fangurl här, hur har jag missat er? Ahja, tur jag har semester så jag hinner läsa ikapp iallafall.

  5. Parre Says:

    Lämna in de där tassarna på ett garantiutbyte fortare än kvickt.

  6. Grillfest Says:

    Ibland undrar jag vad Pingsten är till för. Sedan kommer jag på mig själv med att tänka att jag egentligen skiter i det. Jag tror att jag skall lista lite högtider/ Röda dagar. Kan nästan bara de kristna så jag skiter i de andra, inte för att jag inte bryr mig men för att min okunskap skulle få er att häpna om jag ens försökte
    Så här kommer de utan inbördes ordning:
    • Midsommar (inte so fucking kristet men på radarn) trevlig men oftast underskattas vädret och allt skiter sig.
    • Jul, I love!!!!! Kan inte bli för mycket, alla idioter i släkten är fulla och kan bajas ner utan repressalier. Toppen
    •Pingst, fattar inte vad den är till för, är inte ens ledig längre
    •Påsk, lite som Jul men utan det självklara skitvädret så nederlaget lurar i busken
    • Kritsihimmelsfärd, va??
    • Nationaldagen, Why ooh why? Får man ens fira den längre föresten?
    • Nyår, lite som att ligga igen på morgonen lite bakfull, ibland bekräftar den att jul knullet var så bra som man kommer ihåg det, ibland inte. Men som alltid är det bättre att knulla två gånger än en.
    • Valborg/Första Maj, kallt regnigt och tudelat. Första fyllan med tillhörande petting ger det dock lite av ett rosa skimmer.

    Såja, där satt den.

    • Maggan Says:

      Jamen asså hur kommer det sig att alla poppar sin fyllecherry på Valborg? Är det för att den kommer först av (sup)helgerna på året? 0_o

    • Ia Says:

      Åh – GUUUUD

      * Jag hatar julen! Den mest överskattade påtvingade högtid som bara påminner en om att man inte har någon familj (eftersom de är för störda för att ens ha kontakt med). Och att man BOOOOORDE tycka det är så jäääävla trevligt. Följde med en polare till stadsmissionen förra året. Ingen fylla.

      * Nationaldagen. Man jobbar oftast. Det är utomhus och det är 3 grader varmt med tillhörande regn. Det gör ont. Man påminns om allas jävla lyckliga familjer. Jobbade i år. Fick stå själv på gräsmatta och sura i pausen.

      * Midsommar. Fittväder, förkylning, fel sprit, för lite sprit, lamt och besviket. Överreklamerat. Man påminns om att det BOOORDE vara 20 grader hela natten, man borde springa runt i vit tunn klänning på en äng och plocka blommor och vara nykär och knulla lite. Inte ha regnbrallor och tre fleecetröjor, scarfsar, neseril och arton tusen näsdukar i fickorna och näsborrarna.

      *Pingst. Meningslöst. Bussar går annorlunda, affärer är stängda och inte fan får man giga heller.

      * Valborg??

      *Krilleskajflajdäj. Ofta bra väder. Ofta administrativt skit som kräver närvaro av administratörer på respektive jobb. Oftast stängt. Oftast väldigt frusterat. Med väldig tur, ett underbetalt gig.

      * Nyår. Det kostar en förmögenhet i inträde på varenda ställe ute på stan. På den lokala gaybaren får man väldigt märkliga snubbar efter sig. Sist slutade det med vomerande över loftgång, tre nya mobilkontakter, en dejt och en handväska inklusive innehåll mindre. Minns knappt när min partner-in-crime drog härifrån på nyårsdagen. Alternativt sitter man hemma på köksgolvet och dricker turkisk peppar-sprit tills man somnar. (med samma partner-in-crime såklart)

      * Påsk. Drar till skogs och sörplar vin. I princip alltid bra väder. Inga förväntningar – alltid lyckat.

  7. listoplisto Says:

    Nämen det där ser ju inte lls ut som lepra…

Kommentera

