Exklusiv läsarträff!

Jodå. Janica den sköna och jag träffades hemma hos Maggan för några dagar sedan och eftersom alla som älskar Kvinnopartaj är makalöst coola, snygga och roliga var det en chock att se att Janica var ett träsktroll. Nä sorry, billigt skämt bara för att hon var så svalt elegant att jag kände mig som en elefant i, nej inte en porslinsaffär, utan en affär med bonsaikittens med downs syndrom. Tänk om man välter ner en sån så att den krossas på golvet? Världens mest hatade människa!!1! Vore ändå rätt kul att instagramma den bilden efteråt? Lägga på ett fint filter. #deadcuteretardedkitteninglasbottle

När man som bloggare på Sveriges bästa feministblogg träffar en av sina läsare för första gången blir det självklart lite spänd stämning. Kommer man leverera? Levererar läsaren? Kan hen svara enbart medelst kommentarer i skriftlig form? Vi kom över alla sådana problem med hjälp av 1) Maggan och 2) Några glas vin och ägnade kvällen åt att diskutera psykiska åkommor på diverse fiender samt att dissekera knullbarheten i olika nationaliteter.

Konversationen gick som följer:

– Norrmän lär ju vara den mest avtändande gruppen.
– Ja, lätt! ”Ja ska penetreeere dig hårt da!”
– Danskar däremot är jävligt snuskiga. Allt blir snuskigare när det sägs på danska. 
– Tyskar är väl annars det absolut mest oliggbara någonsin?
– Definitivt. Det krävs mycket till för det.
– Dubbla papperspåsknepet. En över hans huvud och en på en själv ifall någon av påsarna ramlar av. 
– Ja, och bakifrån.
– I mörkret.
– Med gagball, så att man slipper höra honom prata.
– I mörkret är alla snoppar internationella.

Övriga läsare har mycket att leva upp till.

Ses vi i september i Göteborg?

/Betty

 

 

 

13 svar to “Exklusiv läsarträff!”

  1. Kerstin Says:

    Har en kompis som låg med en norrman. Han sa- och att hon inte packade ihop och stack förblir en gåta- ”kan du ikke suga mej litt”!!!!1!1!!11!*dör*
    Med reservation för stavning.

    • Janica Says:

      Jamen hur kan man suga litt när man garvar så tårarna sprutar? Så sjukt osexigt! Och förresten – var inte porr mer eller mindre förbjudet i Norge fram till för några år sen? Undrar om dom börjat producera inhemsk porrfilm sen dess. Rumpepump på fjelle! Gruppedunk i lusekofta!

  2. Janica Says:

    Asch då Betty, du förtjusande varelse, nöjet var helt på min sida. Och JAA för Gbg! jag ska utföra fältarbete, om möjligt, för att samla mer underlag till dissekering av alla nationaliteter vi inte hann med.

  3. Ia Says:

    OM vi ses i september, som min fd son skulle sagt.
    Jag kan bidra med Engelsman, danskar, hmm måste springa och kolla på listan ifall jag missat nån..

  4. Karolin Says:

    Australiensare må verka liggbara, i alla fall denna, men när frågan (som är patetisk på alla språk men extra skrattretande på detta) ”Was it good for you” yttras på sjungande Steve Irwin-dialekt så bara DÖR allt. DÖR! Bara tacksam att meningen inte avslutades med ett ”mate” för då hade bog min reaktion kunnat krossa eventuell självkänsla.

  5. Sara Says:

    Alla kubaner jag har knullat har helt oombedda recenserat mig efteråt. Som om man helt ovetandes bara väntar på att få veta vilka ens skills är/inte är. Rudolfo flämtade en gång till mig efter svettigt standardpipp: Ay chica, singas casi, casi como una cubana! Hans blick lät mig förstå att detta var det finaste han någonsin sagt till någon.

    [åh tjejen, du knullar nästan men bara nästan som en kubanska!]

    • Ia Says:

      en vanlig blek svenne skrek ”knulla mig” upprepade gånger när vi gökade hemma hos hans morsa (som sov i rummet bredvid) och jag kunde till slut inte hålla igen utan fick ur mig – ”men eh, jag gör ju det..”

      • Sara Says:

        Haha älskar svenska dramakillar utan genomtänkta manus. En jag rullade runt med tics-flämtade ‘Åh din fitta, åh din fitta, åh din fitta…’ Efter en stund frågade jag ‘ja vad är det med den?’ varpå han viskar ‘den är så MYSIG’

  6. Hell Says:

    Jaaa! Kom hit! Låt oss diskutera samlag med göteborgska inslag.

  7. E Says:

    ”Det plaskar så härligt om dig just nu” var ju inte heller vad man önskade höra under förspelet. Blev inget mer av det liggandet. (Dialekten var helt ointressant uppländsk.)

  8. Amanda (Alla har en bok) Says:

    ” *stön*… you’re so good, it’s like you’re a professional.”
    (skitfull, skitsnygg, britt)
    Kluvet, minst sagt.

    Nej, det var inte han jag satte en vigselring på.

  9. Clementine Says:

    Korvspad!

Kommentera

