snälla

Jag har absolut ingenting att blogga om. Gud (eller ni läsare) ge mig inspiration. Snälla!

/Sessan

8 svar to “snälla”

  1. lilla S Says:

    Kan du inte skriva om nånting som är jättejättejättefult? Eller jättesnyggt, fast ingen fattar att det är det!

  2. Ia Says:

    jag skulle vilja läsa mer om efter-semestern-raggande. Hur återanvänder jag bäst mina gamla kollegor som fortfarande inte gått vidare i livet.

  3. Titus Says:

    UC grillning? Pliiiis, pliiis, pliiiis! …Tycker det är så sjukt underhållande.

  4. Grillfest Says:

    Kan du inte baka något och ta lite bilder på det? Har du inga jättegamla kläder som en massa andra redan använt innan dig som du kan ta på dig och låta någon ta bilder på?
    Om inte så föreslår jag att du berättar lite om när du blev av med oskulden, alternativt snickrar ihop en lista över vad som är äckligast (allmänt hållet).

  5. Kärran Says:

    Kan du inte skriva nåt litet om vad du tycker om Lady Dahmer?
    *vischlar oschyldigt*

  6. Clementine Says:

    HORA MADONNA! Eller så låter ni mig gästblogga en gång, så skriver jag själv om det. Jag spyr. Det är väldigt färskt just nu.

Kommentera

