Kontaktannons.

Någon som vill ligga?

/Betty

9 svar to “Kontaktannons.”

  1. Ia Says:

    jag kan nog tänka mig det, även om jag fortfarande är i min eremitfas.

  2. Grillfest Says:

    Det vet du.

  3. Clementine Says:

    Jag! Är det med dig, eller frågar du åt en kompis?

  4. Janica Says:

    Say the word så står jag utanför ditt sovrum med tassels på boobsen och en gagball i näven!

  5. Betty Says:

    Men gud vad skönt! Då ska vi bara ta och ordna upp en lista och någon slags logistisk lösning så är det bara att köra!

  6. Carina Says:

    JOTACK.

  7. Okinava Says:

    Alltid. Synd att den där vårromansen sket sig och sommarromansen ställdes in (tillsammans med sommaren)

    (OBS! Ordet romans kan i ovanstående mening med glädje utbytas mot ordet knull)

Kommentera

