#hårdahashtags

Har helg idag eftersom jag ska löneslampa lö-sö i jakt på slantarna som ska ta mig till ett parjattberikat Göteborg i september. Vill ha tequila. Kanske lufta stjärten lite. Gosa in mig i Betty Boobs fylliga barm. HUR SOM HELST. Anser det vara min medborgerliga skyldighet att utse veckans lol redan nu och efter omoget övervägande och idogt sekretessprövande glittrar detta guldkorn starkast i sanden.

20120816-111420.jpg

20120816-111429.jpg

So long, Siv

15 svar to “#hårdahashtags”

  1. Clementine Says:

    Och jag vet en som borde hålla sig ifrån allt vad skrivande heter. Hahaha. Herregud, när hon försökte göra ner Maggan… Geez, hon skulle bara veta.

  2. Amanda (Alla har en bok) Says:

    När gör ni Götet? Hinner ni slinka in en sväng på Bokmässan & säga hej?!
    *hoppas hoppas*

  3. Amanda (Alla har en bok) Says:

    Det får bli Park-baren sent som skam då töser. En annan har ju förlaaagsmiddagar va.

  4. Siv Says:

    Ia du måste!! Längtar efter att få klämma lite på dig.

  5. Karin Says:

    Men alltså, tog ju lång tid att ledsna på den här bloggen, INTE.

    Ser med besvikelse inte ett spår av nåt roligt eller smart, bara krystade och plumpa försök till detta, så nej, nu har jag avlikeat på fejan och tagit bort bokmärken.

    Läser faktiskt hellre underbaraclara, där kan man ju få bli arg på riktigt, här blir man bara förvirrad och skrämd.

    Tack för mig

  6. kvinnopartaj Says:

    Jag vet inte alls vad som skrämmer och förvirrar dig, har mycket svårt att tänka mig att donnornas underbara ordväxling ovan är särskilt läskig.

    Men skit samma, det jag önskar är tips på bloggar som är sådär roliga och smarta som du önskar att vi vore? Det var så länge sedan jag läste något som fick mig att dra på smilbanden. Har du några tips?

  7. Karin Says:

    Nämen, är visst här igen ändå!

    Nänä, det ovanför är väl fint å bra! Kukar skrämmer mig faktiskt inte heller. Det jag inte köper är det där om att känslor är bättre än argument, så kör man känslogrejen behöver man inte argumentera, det genomsyrar ju bloggen litegrand om man så säger… och tar död på det som kunde vara smart och kul.

    Jag läser mest det gamla vanliga, UC och Dhamerdamen, hehe,
    tja, jag hoppas på den återupplivade smaskigt fakta och så har jag skrattat en del åt hormoner och hemorrojer.

  8. Karin Says:

    Den här också ja. http://twitter.com/Knyckare

Kommentera

