Nu när vi härjat av oss lite kvarstår blott en fråga

Vart fan bor Grillfest?

10 svar to “Nu när vi härjat av oss lite kvarstår blott en fråga”

  1. Clementine Says:

    Den mystiska, flyktiga!

  2. Ia Says:

    Mina dammiga hackerkunskaper ger mig mellersta Halland – Och det vet vi ju alla vad det innebär..

  3. Janica Says:

    Jag tänker på Grillfest som Spökplumpen, och då antar jag… Ankeborg?

    • Carina Says:

      Är det för att du föreställer dig henom dom byxlös?

      • Janica Says:

        Nä, mer att Grillfest är lite mystisk och att man inte vet vad som döljer sig under den där svarta kåpan eller vad det är. O så slår hen till här o där och försvinner spårlöst i natten.

        Spökplumpen däremot har jag drömt om byxlös ibland. När jag var yngre. Okej, kanske nån enstaka gång i vuxen ålder.

  4. Kråkan Says:

    Men alltså jag undrar mer var Är Grillfest, en kväll som denna liksom?!

  5. Grillfest Says:

    Jag har varit i Danmark. Detta rövhål till land
    Passade på att åka över till Tyskland oxå på en liten köpa sprit, vin och öl resa. Tyvärr var bilen full med skit redan innan vi kom fram men som det logistiska underbarn jag är så fick jag fortfarande in en ansenlig mängd, även om barnen klagade på att det var stumt och hade kapsylmärken i röven efter bara en liten stund.
    Jag har däremot aldrig sett en sådan acceleration på denna bloggen bara man vänder ryggen till, det är ju värre än vinterkräksjukan. vilken fart och fläkt. IOM att jag alltid vinner men är konflikträdd så blir mitt bidrag till debatten tomt och innehållslöst.

    Det är dock väldigt hedrande att någon faktiskt tänkt på mig i min frånvaro. Tack skall ni ha, det värmer.

  6. Grillfest Says:

    Vem vann läsartävlingen?
    Det kan ju inte ta flera år att räkna ihop 22 ord. Är priset skänkt av ett företag eller är det något överblivet från en av pajrattarmas hem?

    Jag kan tänka mig att bidra med två burkhållare i fakegräs från fotbolls EM 2012 som jag snodde på färjan från Rödby, tävlingen skulle då gå ut på att lista topp ett i udda platser där penetration råkat inträffa. tokigt låg nivå, jag vet, men det gillar jag och känner jag er rätt så faller det i god jord.

Kommentera

