Som ett helt utedass. Och lite fisk.

Jamen man kan ju skratta så man gråter åt att man såhär i slutet av mensen glömmer bort att man har en tampe inne och ba inte byter på hela dan! Kunde’nte låta bli att lukta på den (kunde’nte undgå lukten, snarare LOL).
Så till poängen med inlägget- vet att alla älskar en blogg med mening och mål- vem ska jag skicka tampongen till? Putin?
/Kerstin

12 svar to “Som ett helt utedass. Och lite fisk.”

  1. Linda Says:

    Ja.

  2. Lilla Mysan Says:

    Putin känns som ett lämpligt val. Eller han den där ledaren i Syrien vad han nu heter. Somliga skickar överblivna pannkakor till ”barnen i afrikat”, andra skickar tamponger till diktatorer – same same but different

  3. Ia Says:

    Jag har också en goding inne som jag suttit på sen lunch.

  4. Maggan Says:

    Men nu händer igen ju!! Ni synkar utan oss andra! Kan vi bestämma att det här inte är ok i fortsättningen? Vänligen håll er i minst två veckor till.

  5. kvinnopartaj Says:

    Jag sköt upp min förra pga semester bland muskiga män…

    /Siv

  6. Ia Says:

    Jag fick efterspotting i en vecka efter midsommar.,

  7. Clementine Says:

    Jag ska nog ha runt 23:e. Det var då Fotografen var här i juli.

  8. Karolin Says:

    Har ingen mens. Så jävla utanför.

  9. Kråkan Says:

    Eller Assange. C/o Ecuador.

    • Ia Says:

      Självklart!

    • Sara Says:

      Fast nu går du händelserna i förväg. Be Claes Borgström ta med den till London istället, dit han blivit ombedd att komma och hålla förhör. Eller nej vänta, det vill han ju inte. Han tycker det är mycket bättre ifall Assange kommer hit. Undrar varför.

Kommentera

