TKIF

rent himla praktiskt och användarvänligt med en palmformad drinkpinne så man slipper missta’n för sugrör.

Jag menar hur många gånger har en SUGIT Å SUGIT som en roomba på tjack utan att det kommer nåt…? Som att fellera en vinballe.

Bara sätt igång och knyppla hörrni! Tjipp å hajk, Carina

20120817-190829.jpg

45 svar to “TKIF”

  1. Clementine Says:

    Vi har eget partaj här tycker jag, så kan de andra hålla på under Grynet. Jag har lite gin, sugrör, men inga drinkpinnar. Tar av mig på underkroppen nu.

  2. Clementine Says:

    Jag kan inte Insta heller!!!!111! Har redan skakningar i köttet av abstinens. Jävla pissTelia.

  3. Siv Says:

    Jag sätter mig med er en stund. Äslar er så HIMLA MYCKET.

  4. Okinava Says:

    Älskar KP av hela mitt hjärta. Så jävla bra.

  5. Lilla Mysan Says:

    Har ni fest elle? Jag vill å va me! Chirre o dirre o ett jävligt surt PMShumör har jag att ta med – duger det?

  6. tessan Says:

    Men. Det var ju uppenbarligen HÄR jag skulle bjudit ut mig om liggat. Inte under Grynet.

  7. Lilla Mysan Says:

    Ja, men då säger vi så, förhelvete! Nån jävla idiot som vill ha chirre?! Eller ostkrokar kanske passar bättre på ett kvinnoparjatt. Med tanke på hur man luktar ur mun och om händer efter intag. Som en otvättad och nyknullad fisring. Men skål då! *sitter i ett hörn och surar men lyser ändå upp tillvaron med hjälp av min jättestora lysande röda FINNJÄVEL PÅ HAKHELVETET!*

  8. Ia Says:

    HELVETE jag har inge sponken hemma!!

    Snart går jag loss på klorhexidinspriten i badrumsskåpet. Och fan – jag vill ligga också!

  9. Ia Says:

    Och var fan är Grillfest?

  10. Janica Says:

    Vad händer?! Är ALLA fulla? Här dränker man sina sorger i nåra timmar och kommer hem för att mötas av en shitstorm utan dess like. Parjattar, ni kan väl förvarna om såna här tsunamis på bloggen så man kan sätta sig bekvämt på första parkett med en drink?

    Jag har förresten massor med sprit hemma. Nån som vill ha?

  11. Clementine Says:

    http://clementineochbruno.tumblr.com/post/29639493401/tkif-parjattar-ia-okinava-tessan-lilla-mysan

  12. Lilla Mysan Says:

    Åhå, som sagt, inte ett brunöga torrt! Skålers!

  13. Karolin Says:

    Va fan. En annan har just påbörjat sitt jävla jobb för dagen (natten). Men jag skålar ändå! (Och svär, obviously)

  14. kvinnopartaj Says:

    Vad vore jag utan er? Ljuvliga miffon.

    /Slir-Siv

Kommentera

