Let’s go team….? Let’s go!

Team Jacob eller Team Edward?
Team Dylan eller Team Brandon?
Team Logan eller Team Duncan?
Team Eric eller Team Bill?
Team Angel eller Team Spike?
Team Gale eller Team Peeta?

Jag vet inte, finns det några fler? Vilket team är du på?

NEJ! Man får inte fuska och säga någon annan.

/Betty

42 svar to “Let’s go team….? Let’s go!”

  1. Åsa Says:

    Team Spike. Alla dagar i veckan.

  2. burgschki Says:

    kan man vara ngt annat än Team Dylan?

  3. Åsa Says:

    Orka Team Angel. Missmod är ej hett. Då kan man lika gärna lyssna på Morrisey och gräva ner sig.

  4. Karolin Says:

    Team Dylan. Kommentar överflödig.
    Team Eric. Både i bok och TV-format tack.
    Team Spike. Spike Spike Spike. Herregud Spike.

    Resten är bortom mitt engagemang.

  5. Betty Says:

    Ni fattar att det är ett avancerat test för att se vilka som förtjänar att läsa KP?

    Hitills ligger ni alla mycket bra till!

  6. sunksof Says:

    Edward, pga att jag tycker film-Jacob är så ful.
    Dylan. Så klart! You know the drill…
    Eric. Bill är ju SÅ TRÅKIG.
    Gale, hoppades genom hela filmen att Peeta skulle dö.

    Annars har vi Team Jack eller Team Sawyer, fast där måste väl ALLA välja Sawyer?

  7. Iso Says:

    Jacob, trots att han ser ut som en påse skidskor i filmen. Eric, SPIKE och Dylan, ofc.

  8. Ia Says:

    Team Edward pga ful Jacob
    Team Dylan
    pass
    Team Eric
    pass
    pass

    (jag måste uppenbarligen se mer på tv..)

  9. Grillfest Says:

    Orka för fan. Det kommer att sluta med gråt och tandgnissleri i alla fall. Inte en småbyxa kommer att vara torr.

  10. Janica Says:

    Jacob för att Edward är ännu vidrigare.
    Dylan (hellre jättepanna än hockeyfrilla).
    Logan SÅ KLART!! För han är HAWT! och Duncan ser ut som en jättebebis.
    Eric, för jag hatar martyrer.
    Spike, för Angel är så jävla emo.
    Och slutligen måste jag säga Peeta, men jag har bara läst böckerna och vill minnas att Gale var ännu mer beige.

    Jag kollar mycket på tv.

  11. Janica Says:

    Är det bara jag som har en soft spot för Riley? Jaa jag vet att han hade skört ego och lät sig sugas på av den där vampyrslampan, men nånting med den där helylle stor och stark och trygg-grejen får igång mig. Och Spike försökte våldta Buffy, glöm inte det.

    • kvinnopartaj Says:

      Men Riley var ju ett jävla mongo. Alltså ärligt. Tråkigare än Tara för fan.

      • Janica Says:

        Jamen njae ok han kanske var liite tråkig, men han var lång… och kunde slåss. Och absolut inte tråkigare än Tara. Och det där militäriska…mm.

    • Ia Says:

      vem fan är nu Riley?

    • Maggan Says:

      Men GE dig. Riley?? Adam hade fan mer karisma. Eller tom. hon lärarn som ledde the Initiativ. Eller mina gästtofflor.

      • Janica Says:

        Fy fan för er. Här vågar man blotta sitt innersta och möts av hån och oförståelse.

        Visst, det är väl kul i fem minuter med en farlig Billy Idol-lookalike som river ner kryptan när han sätter på dig, men när du vill ha förspel och gå på bio och få nygräddade pannkakor till frukost, då ångrar du att du fnyste åt Riley som alltid ringer när han säger att han ska, som kommer ihåg din födelsedag och sa jag att HAN ÄR LÅNG?!

  12. Okinava Says:

    På grund av bristande allmänbildning kan jag bara svara på två:

    Eric hellre än Bill, har lite svårt för gentlemannamässiga typer. Känns som att Erics respekt för kvinnor är ärligare i sin råhet än Bills jävla överbeskyddande.

    Peeta framför Gale, eftersom jag identifierar mig med Peeta (får heller aldrig ligga)

  13. Siv Says:

    Bio och förspel har man väninnorna till.

    • Janica Says:

      Äsch. Jag synar din bluff. Skulle Riley stega fram med sin ärliga blick och stenhårda muskler skulle ni halka av biostolarna allihopa.

  14. blablaplah Says:

    Dylan, Eric Northman, Angel.

    Gale i filmen i allafall.

    Förresten ska ni inte vara så hårda mot Riley för han gör pushups utan tishirt i ett avsnitt och varken angel, spike eller giles kombinerade kan tävla med det. Ojojoj. Nästan lika fint som en ung Eric northmans duschscen i ‘Hundtricket’.

    Brandon? Kan NÅGON gå efter Brandon? Brandon? I min värld har han inget underliv, han är som en Kendocka under sina bylsiga, stentvättade jeans.

  15. Karolin Says:

    Team Stefan eller Team Damon?
    Team Lestat eller Team Louis?
    Team Ben eller Team Noel?

    Och nu i dagarna; ett mycket relevant val:

    Team Christopher eller team John Ross?

  16. Ksomivem Says:

    *Blir ytterst förvirrad av att det finns en ny Karolin och byter namn* /fd Karolin som kommenterade med att upprepa Spike och tidigare skålat med Clementine, och som inte tittar på varken Dallas eller Vampire Diares

  17. Karolin Says:

    Förlåt…

    Team Karolin någon?

  18. mmm Says:

    Ok, är medveten om att jag är sent ute men kan ej låta bli att svara pga älskar listor.

    Team Jacob – för han är varm och glad
    Team Dylan – kommentar överflödig. Var någon team Brandon?!
    Pass
    Team Eric – men gud, Bill är gnällig och gubbig
    Team Spike? – alla dar i veckan!
    Team Gale – han håller sitt eget

Kommentera

