Vinnare!

Åååh jag blir tokig. Sitter hemma med en skön förkylning, två maxade internetkonton [Din datatrafikgräns är nu uppnådd för den här månaden, varsågod att leva på regnvatten och brödsmulor från köksgolvet resterande veckor], en trasig dvd-spelare och makens jobb-iPad som inte kan ladda upp bilder till WordPress.

Det går mao inte att få upp facit till Ordflatan just nu. Ni får vänta tills jag är på jobbet nästa gång.

MEN! Det gick att kora en vinnare utifrån de svar vi fick in: Janica gick i mål på totalt 20 korrekta svar. Övriga pallplatser gick till Ia (17) och Klara (14). Eftersom Kerstin bara hann få med sig en enda tub av the soothing powder lotion to end all chafing innerlår innan vaktstyrkan tappade bort henne ungefär i höjd med Brunnsparken, så får tvåan och trean nöja sig med hedersomnämnande. Janica kan däremot se fram emot en friktionsfri sommar nästa år.

Grattis och väl jobbat, alla ni som skickade in era svar!

9 svar to “Vinnare!”

  1. Janica Says:

    ÄNTLIGEN!! Tack, kära KP. Sist jag vann nåt var -86 (en cowboyhatt i High Chapparall). Gud, jag känner mig rusig av segerns sötma. Och säg nu inte vi bara var tre pers som deltog.

    Fast mina lår skaver inte, så är det nån annan som är sugen på pudret kan jag nöja mig med äran och berömmelsen. Såvida det inte går att sniffa?

  2. Ia Says:

    Tillykke Janica!!!
    applåder och ballonger!

  3. kvinnopartaj Says:

    Okej, som enväldig domare bestämmer jag i så fall att Janica får bära medaljen och Dammit Janet får krämen. Passar bra?

Kommentera

