en liten hatlista

Här kommer en lista på saker som Sessan blir tokig på just nu:

Kristin Kaspersen pratar bäbisspråk på nyhetsmorgon. ”jaha, huj mycke kjäm ska de vaja i persikopajen då?” Dessutom iförd någon sorts horblus anno 97.  Dessutom väljer dom att bjuda in en kärring från en skvallerblaska för att prata om det sorgliga i att prinsessan Diana dog jagad av papparazzis. Eh?

TV4 väljer-återigen-att visa ett program som går ut på att extremt ointressanta kändisar leder en kör med förståndshandikappade, arbetslösa, nollor och outcasts från kändisens hemort. De står och fånar sig och är teatraliska och sjunger typ greaselåtar och mitt absoluta hatobjekt Gry Forsell ska väl leda skiten som vanligt.

Anna Odell, den jävla nollan. Siv, min partner in crime här på KP påminde mig på instagram (og_parjatt) om hur jävla dum i huvudet den konstfackstönten är.

 

/Sessan (KPSessan på instagram, jag har världens tråkigaste bilder)

4 svar to “en liten hatlista”

  1. Kråkan Says:

    Alltså TV4 är jag helt med på, ingen förklaring behövs där, men Odell? Alltså om man bortser från ybernarcissismen och det tveksamt igenomtänkta, gimme your rant. Plz?

  2. mikebike Says:

    Aarrggghhh!!! Jag blir fan helt tokig. Tv4 alltså, hur blev det så? Jag får eksem när du beskriver de två första punkterna.

Kommentera

