Analen

image

10 svar to “Analen”

  1. Okinava Says:

    Hahaha!
    Jag vill för övrigt upplysa er om nyordet ”dubbelpung” som med glädje kan användas när man återanvänder träningskläder utan att tvätta mellan gångerna. Efter att man sprungit i otvättade träningskläder luktar man inte bara pung – man luktar dubbelpung.
    Om detta är applicerbart på kvinns vet jag tyvärr icke.
    Men kom ihåg var ni hörde det först!

  2. Grillfest Says:

    Det är taklampan ”Köttros” i IKEAs KP serie. Jag frågade efter ett påslakanset på IKEA idag och hävdade bestämt att det hette vägglus men infomannen som kollade på datorn sade att de inte hade någon produkt med det namnet. Trevade lite och fick onda ögat när jag föreslog flatlus istället.
    I KP serien ingår föresten även sängramen ”motjuck”.

  3. Amanda (Alla har en bok) Says:

    … och hallmattan ”straffknull”.

  4. Julia Says:

    Minns när jag hade ätit mystiska svampar och låg på golvet och stirrade upp i en sådan lampa en hel natt. Den andades glitter och små flygande gubbar. Tacksam för att jag inte fick några analhallisar.

  5. Ia Says:

    Jag älskar er!

Kommentera

