konstapel Sessan

Jag ska ju utbilda mig till sjuksköterska. Men jag drömmer om att bli polis. Jag är besatt av polisen, av poliser, av kriminella, av missbrukare av allt som har med polisen att göra. Jag har affischer med bilder på polisbilar i hela sovrummet.

Känner mig lite som en bisexuell som gillar tjejer lite mer men ska gifta mig med en man.

😦

 

/Sessan

17 svar to “konstapel Sessan”

  1. Okinava Says:

    Heja Sessan, du är grym oavsett vad du gör! Och man kan ju alltid rollspela!

  2. Lady Dahmer (@ladydahmer) Says:

    Poliser är sex on legs. Spelar fan ingen roll hur jävla brutalfula de är i ansiktet, har de uniformen på så rinner det till kan jag berätta.

  3. Monika Says:

    Man träffar gott om missbrukare i vården också. Och sjuksköterskor som tror att de är poliser…

  4. Veronica Says:

    Gud! Bli inte sjuksköterska! Du kommer sdag för dag förtvina emotionellt. Det är inte roligt. Jag pluggar igen, till något helt annat…

  5. Den siste tappre bananen Says:

    Sessaaaan: Men! Dörrvakter då? Många dörrvakter önskar väl att de vore poliser? De har uniform, ingen humor och tar sitt jobb på stort allvar. Ingen humor! Skulle du ligga med en dörrvakt?

    Kö, en och femtiosexlång och hur var det här? Sluta pilla på repet där borta!

    Ladydahmer: Vad har deras ansikte med saken att göra? Baserat på din kommentar antar jag att du sitter och frustar rätt hårt när du tittar på Sagan om Ringen också? Näh – jag menar inte den där skäggige killen med svärdet. Jag menar Orcerna. Skulle du ligga med en Orc? Har du legat med en Orc? Och i så fall varför?

    (Ja, Sagan om ringen-referensen var en liten diskret hint och användes också lite grann därför att din make har ett långt skägg.)

    Haha. Hoho. Hihi.

  6. Grillfest Says:

    Kan man inte gifta sig med både en kvinna och en man? Eller räknas det fortfarande som bigami?
    Det är sådant som en aspirerande polis måste lära sig. Jag tycker att du skall söka in Sessan. Troligtvis behöver Sverige dig och då måste man ställa upp. Jag skulle älska att se dig ett av mina favorit blåljusprogram.

  7. Ia Says:

    Sök för fan. Det är fyra dagar kvar till 15e.
    Jag funderar på riktigt på att söka – mest för att göra intagningen. Skulle nog kunna tänka mig jobbet också. Fast kanske inte kollegorna..
    Och detta har inte alls med att jag tittar ohälsosamt mycket på deckare på tv.

    • Grillfest Says:

      Åhh, tänk att bli upptrålad av polisaspirant Sessan och polisaspirant Ia. Jag skulle nog inte göra annat än att begå brott mest hela dagarna. Då skulle min konflikträdsla bli för evigt botad. Ett par hårda ord, ett snabbt och fast grepp och sedan hanklovarnas kalla stål och klickande ljud innan man blir bestämmt instuvad i baksätet på en målad långmilare för att avpolleteras till vakthavande. Suck.. Låt det bli sanning

    • Ia Says:

      Konflikträdsla.. ja just det, jag hade ju glömt att jag är konfliktskygg.

Kommentera

