Regurgitation

Ja, det börjar väl bli ganska uppenbart att ingen av oss parjats har tid/ork/lust/motivation att tänka några egna tankar just nu och för en tid framöver (jo Betty, hon tänker tillräckligt för sex, men det lilla livet ska väl få lov att sova nån gång ibland också??).

Därför: det blir återkräkt mat ett tag nu. Länkar från läsare och vänner, länkar som leder till andras jätteroliga tankar och bilder, och länkar till sånt som ni kan bli förbannade över (för vi orkar liksom inte ens med det).

Tänk gärna på oss som Mamma Havstrut, som ur näbben hostar fram gårdagens makrillmos, rakt ner i krävan på lille Baby Havstrut. Det ser inte skitroligt ut, men det mättar.

Förresten, jag tar tillbaka. DET HÄR ser faktiskt skitroligt ut. Så jävla skitroligt att Fjösbok fick spader och bannade bilden. Nämen det får man ju förstå, så kul får man faktiskt inte ha med ett par kvinnobröst och årets sista insjödopp, hur skulle det se ut om alla som hängde på FB tog och postade bilder på sina tyngdlagstrotsande taxöron bara hursomhelst. Det skulle ju bli … anarki! Dekadens! Och annat förkastligt!

Himla välskriven matblogg också. Jaa som ni hör så haglar tipsen på vad ni kan läsa i väntan på att vi parjattar slutar gnälla och börjar leverera.

Bis später, tschüss! /Mags

Etiketter:

3 svar to “Regurgitation”

  1. EllinorO Says:

    Det är er blogg och den är rolig. Så kräk på du.

  2. Grillfest Says:

    Markerar detta början på slutet på en era av KP regerande? Det skulle vara tokigt sorgligt. På gränsen till att jag blir sentimental.
    Jag ställer min förhoppning till att det är den begynnande hösten som temporärt lamslagit de kreativa krafterna.
    Finns det något jag/vi kan göra?
    Skall jag tatuera mig kanske, eller möjligen nakenfotografera mig i obehagliga ställningar? Som ni märker har jag ingen större erfarenhet av att agera psykolog åt bloggkrampande pajrattar men i all ärlighet vem fan har det?
    I den bästa av världar så fixar detta till sig bara vintern kommer annars får t.om jag kanske börja tröst blogga.
    Lite som att leka arga leken med sig själv och vägra ge upp. Det vore att ge självinsikt en helt ny dimension, ni vet, konflikträdd och allt.

    G som i Göteborg igen

  3. long prom dresses 2013 Says:

    extremmebay?p=2214lang=bgaction=registerinstance=1″ http:extremmebay?p=2214lang=bgaction=registerinstance=1

Kommentera

