Viktiga samtalsämnen.

Ni kanske inte visste det här, för ni kanske bor under en sten eller är nya läsare, men om två veckor sammanstrålar vi alla för KP Göteborg. Ni kanske inte heller visste det här, men vi ägnar rätt stor tid åt att diskutera vem som är vem ifall vi vore Spice girls. För att ära dessa två saker tänkte jag bjuda på en scen som rätt bra visar varför vi allihop på något sätt identifierar oss med dessa episka artister.

KP Göteborg. Två veckor kvar.
Ingens kjol kommer vara FÖR kort.

/Betty. Eller Ginger? Eller Baby? Eller SCARY?!

20 svar to “Viktiga samtalsämnen.”

  1. Tears and Pearls Says:

    Välkomna till Götlaborg!

  2. Clementine Says:

    Det fattas la en? Ni är ju sex.

  3. Ia Says:

    jag var baby i en covervideo vi gjorde i en temalägerskolegrej i gymnasiet. Strumpor i BHn och hela skiten.
    Resultatet skulle såklart visas för hela jävla skolan inkl lärare.
    Jag dog.
    Det var det sista jag såg av min värdighet.
    Det är 12 år sen.

  4. Ia Says:

    Jag har förresten hittat en okristligt kort ”klänning” i min garederob..

  5. presens Says:

    Nu är jag inte så hemma på Spice Girls, men visst är du den lilla blonda.

  6. sessan Says:

    Fast du är ju sporty Spice ditt jogging och hästmongo.

  7. Lolly Says:

    Jaha får kvinnopartaj fans joina er?

Kommentera

