KP GBG BABY

SÅ. JÄLLA. PEPP.

20120928-110457.jpg

12 svar to “KP GBG BABY”

  1. lilla S Says:

    Ååh, verkar som att allt roligt händer nu fredag/lördag! Vänta bara tills nästa år, då är jag en stor flicka, då kommer jag också!

  2. Hanna Says:

    Haha kvinnopartaj på radio!!😀

  3. Medel Says:

    Lider med kvinnan som ringde in till radion och använde uttrycket ”min iphone” istället för ”min telefon”. Må bokstavs-diagnoserna vara med dig.

  4. kille Says:

    Hoppas det är Iika ok för två killar att gå fram till massa random ensamma tjejer och be dem visa fittan så de kan ta kort.

  5. Anna Says:

    Det hoppas jag också men det beror nog helt på hur du lägger upp det!

  6. Anonym Says:

    Det kommer aldrig vara okej för en kille att bete sig på detta sätt. Man skulle ganska troligt få en örfil, en pungspark eller en polisanmälan för ofredande om man frågade på samma sätt om man fick fotografera en tjejs kön. Oavsett upplägg ang. Tävling m.m.

    • Siv Says:

      Det kan nog vara svårare. Vad tror du det beror på?

    • Ksomivem Says:

      Tja, jag har visserligen inte visat fittan on demand, men dock fått tuttarna fotade av svensexegäng. De var jäkligt trevliga och på jakt efter nåt större än D-kupa. No worries för min del.

  7. Ia Says:

    Jag älskar er!

  8. prom dresses san diego Says:

    you are in reality a good webmaster. The web site loading pace is incredible. It sort of feels that you’re doing any unique trick. Furthermore, The contents are masterpiece. you’ve done a wonderful activity in this topic!

Kommentera

