Taking it outside

image

Betty får stryyyk ...

Vi har verkligen uppriktiga avsikter att gå ut ikväll och träffa er allihop. Det har vi. Vi ska bara reda ut ett par saker först. Kyss, Mags

22 svar to “Taking it outside”

  1. Ia Says:

    Skönt att se! Jag tar och ”jobbar hemma” lite under tiden ni slåss.

  2. Ia Says:

    Gärna!! Jag måste nog jobba en timme till, men kan nog vara inne i stan vid 22 om jag har tur.

  3. Clementine Says:

    Hahaha! Ok, jag gör mig iordning (raggarduschar eller liknande) så jag kan kasta mig in på kort varsel. Lämnar nr på Insta!

  4. Ksomivem Says:

    Jag sitter i Masthugget och blir full jag.

  5. Ksomivem Says:

    Alltså jag är såpass full nu att jag vågar vadsomhelst!

  6. Ksomivem Says:

    Källor säger kö till Yaki da & Bang

  7. Kerstin Says:

    VI ÄLSKAR ER!

  8. Siv Says:

    Är det bara jag eller finns det fler som myser av tanken på ett dylikt battle mellan två kralliga femi-nazi- archnemesis..es…ses…?

  9. Ingrid Says:

    During the race on Saturday, Busch’s car made contact with Harvick’s as Clint Bower’s car wrecked, sending both men spinning out of contention. Take the time to let them know you value their business, their contribution to your revenue stream, and their loyalty to you. Now, Duke wants to ensure it won’t happen
    to someone else.

Kommentera

