Ett, ett, ett-två, lasso!

Jag vet inte om vi mumlat ut stjärtskägget angående Schafferaffären och jag pallar bara inte scrolla ner i den här skamlösa bloggen… Så i alla fall. Sex parjattar struttar trottoaren fram när någon plötsligt skriker ”JANNE SCHAFFER!” och pekar in i finrestaurangen. Jajamen. Där sitter den lelle bubben och myyyser.

Efter kort överläggning inser vi att det bara finns ett sätt att hantera detta. Så vi ställer oss naturligtvis på rad och dansar Gangnam style förbi fönstret. En efter en. Vissa i ”kortkort”. Han ställde sig upp, rädd och förtjust. Och sover nog lätt och i finpyjamas sedan dess.

Undrandes när fortsättningen på Här har du ditt liv tar vid.

Jag vill att ni tränar in denna tills nästa gång vi ses. Ja, ni måste titta på hela.

So long, Siv

8 svar to “Ett, ett, ett-två, lasso!”

  1. mikebike Says:

    hahaha. har följt er parjattars kravallfestarhelg i gbg med skräckblandad förtjusning både här och på diverse insta. damn, ni vet hur man röjer 🙂

  2. Janetweiss Says:

    Jag älskar er!!!

  3. Johanna Says:

    Tack. Nu kan jag associera den här låten till något riktigt kul. Min livskvalité ökade precis med 500%! Tack igen 😀

  4. An Says:

    I love you guys

  5. Ingrid Says:

    Vill veta EXAKT vilket danssteg som användes! Eller gjorde alla olika? Do tell!

    • Maggan Says:

      Vi koncentrerade oss på galoppsteget och den här lite stela sidledes skutten. Ja, och Carina gick ner på alla fyra och imiterade ponny så fort tillfälle gavs.

  6. dot Says:

    Jag ska träna så sant som att jag återupplivat mitt gamla chat-alias från Kajen -95.

Kommentera

