Cessan, Cissi och Cimon, sittin in a tree, k-i-s-s-i-n-g.

Jag var med i studion hos Cissi Wallin och Cimon Lundberg igår och spelade in ett radioprogram som hette ”psykakuten”

Inget illa om dem två personerna, hur snälla och rara och trevliga som helst, jag kände mig så sjukt välkommen och omhändertagen. Känns som att Cissi Wallin verkligen skulle kunna bli världens bästa VD för ett mediaföretag eller vilket företag som helst.  Men jag måste säga att om de är nästa uppcomming mediastjärnor så kommer jag bli fucking queen of everything. Jag uppfattar min egen genialitet och karisma så mycket bättre i sammanhang med personer som klassas som ”bättre” eller ”roligare” än jag.  Förstår ni hur jag menar? Jag var saker på spåret som var beyond deras humor och wittynessbälte. Detta betyder alltså inte att de inte var roliga eller smarta, utan att jag är bäst.

 

/Cessan

14 svar to “Cessan, Cissi och Cimon, sittin in a tree, k-i-s-s-i-n-g.”

  1. Grillfest Says:

    I hear you Cessan. Det är dock djävligt lätt att bli missförstådd om man ligger för lång före i tanken, typ att man tar det två steg till innan man utrycker sig.

  2. Lenny Says:

    Är du hjärnskadad eller? du var fan skittråkig i program i bidrog i princip noll :D:D:D:D:D

  3. dot Says:

    Vid minir di Linni jig fittir inti?

  4. Åsiktsregistret Says:

    Fy fan vad cool du är!

  5. Nina Says:

    Är detta något slags metainlägg, typ demonstrera det du pratade om i programmet genom att vara lite…ehm..taskig?

    • Carina Says:

      Hur var det taskigt då?

      • Nina Says:

        Jag tolkade inlägget som att du tyckte att Cissi och Cimon var så pass dåliga att du framstod som ett geni. Alltså ”om de är nästa uppcomming mediastjärnor så kommer jag bli fucking queen of everything.” Jag kanske misstolkar helt, men för mig låter det ganska nedlåtande…

    • sessan Says:

      Ja, du läste, citerade och valde endast en del av texten.

  6. Grillfest Says:

    Nej va fan, nu måste baksmällan ha släppt. Vad tror ni om lite listor?

    • Varför jag älskar julen!
    • Vem jag skulle hoppa naken hem till och krypa ner i sängen helt ostraffat?
    • När jag vill bli odrägligt full dricker jag?

    Take your pick

    • Ia Says:

      * Jag hatar julen. Främst pga familjetrauma à la Norén.

      * hmm.. Har en gammal polare som jag testat att göra bort mig på liknande sätt inför. Han skulle nog kunna ta en favorit-i-repris

      *Vodka. Plus en massa annat samtidigt. Och sen mer vodka.

    • Maggan Says:

      * eggnog
      * Sessan
      * tequila

    • Clementine Says:

      *Gillar inte julen pga för mycket negativ action i barndomen och alldeles för lite action nuförtiden.
      * Tror inte jag har någon jag ostraffat skulle kunna krya ner naken i sängen hos. Skittråkigt.
      * Tequila (men jag blir inte odräglig, bara full och har kräkmaraton tills jag däckar på badrumsgolvet)

Kommentera

