Let’s talk about kürchen i fettan

Hur många är ni som kommer av penetrationssex utan klitorisaction? Kan man träna upp detta eller är det som med koriander? Hur gjorde ni i sådana fall?

HIT ME!

/Siv

23 svar to “Let’s talk about kürchen i fettan”

  1. Clementine Says:

    Jag kommer utan ibland. Men det beror på formen och storleken på penis. Tjock rot brukar göra tricket.

    • Clementine Says:

      Men jag har mig veterligen aldrig fått g-punktsorgasm, utan det sprider sig liksom vidare uppåt klitorisområdet ändå. Fast då kanske det räknas som klitorisaction?

  2. Lilla Mysan Says:

    Jag tillhör den lyckliga (?) skaran kvinnor som kan komma både en och fem gånger utan att blanda in klittan i det hela. Jag är helt enkelt född sån, so sue me. Det här med g-punkt är lika sant som det är ljuvligt!

  3. Hanna Says:

    Antingen om dicken har rätt vinkel (då brukar bakifrån funka gött för mig).. Eller variera mellan att knipa som fan och trycka utåt (krysta?).. Men det kanske påverkar klittan lite iofs.. Osäker. Antar att det kräver övning dock, för jag lyckas långt ifrån varje gång.

  4. Anonym Says:

    Om det gått för mig en gång med hjälp av klittan, och mannen klarar av att fortsätta, helst bakifrån, så så får jag ibland g-punktsorgasmer utan annan stimulering. Tre är väl rekordet =)

  5. Maggan Says:

    Vaginala orgasmer upplevde jag endast när jag var höggravid och låg på rygg med en kudde under rumpan. Då fanns ej klittstimulans på kartan pga extrem känslighet i hela the general fitt-area, vilket också var anledningen till att jag kunde komma mha enbart penetration.

    Kvinnokroppen är i sanning mystisk och vidunderlig.

  6. Ia Says:

    Japp.
    Nu är inte jag den som kommer i onödan, men jag får mycket lättare vaginala orgasmer än eh.. klitorisstimulerade sådana.

  7. Mjau Says:

    Jag hade lyckats med det typ en gång i hela mitt liv fram till en vacker dag för ca ett halvår sedan, då jag lyckades igen och igen och igen och igen. Sen dess kommer jag med gammalt hederligt penetrationssex typ varenda gång. Ville bara skryta lite. Fast hade jag kunnat hade jag delat med mig, faktiskt!

    • Siv Says:

      Men VAD ändrades då? Vad kan det ha berott på?

      • Mjau Says:

        Asså har noll aning vad som hände. Det var precis som vanligt, med samma gamla kille och bara POFF magiskt. Men som MarySaintMary säger så är det bara i face-to-facepositioner det funkar. Så ljög nog lite för er, sorry!

  8. Sara Says:

    Måste man träna sig i koriander?

  9. HannaA Says:

    Penetration är grejen här. Hatar när killar fingrar efter den magiska knappen. Off fucking limits (pun intended). Så de blir la förvirrade karlarna när alla inte är lika. Stackarna.

    Och jag har nog aldrig haft sex och inte kommit. Skulle varit om nån unge dykt upp och vi avbrutit men inte annars. Jag skäms nästan att säga det. Onanera däremot är frustrerande utan leksaker. Kan vara väldigt jobbigt faktiskt. Såpass att jag tom panikköpt gurka på seveneleven vid tillfälle. På sanning.

  10. MarySaintMary Says:

    Intressant att många säger att bakifrån är grejen, för mig är det precis tvärtom, funkar bara i face-to-face-positioner som missionären eller rida. Då kommer jag nästan varje gång utan hjälp. Antar att kuken kommer åt den s.k. g-punkten bättre då, dvs ”baksidan” av klitoris.

  11. Sara Says:

    Shit pom-fritt – det här var lärorikt. Fan asso, ni kommer ju som spön i backen! Tror aldrig jag kommit, haft orgasm eller vaddetnuheter.

  12. kepena Says:

    Sitta i ridposition, men med rumpan lyft 1-2 dm, framåtlutad.
    Sen får killen jucka utav bara helvete. POFF, fontänorgasm! Funkar extra bra om han pillat på G-punktsområdet innan.

Kommentera

