Torka aldrig röven utan väggord

Eller ”carpe korven”. Tack för den supprajsen Lambi!

20121014-231732.jpg

20121014-231804.jpg

11 svar to “Torka aldrig röven utan väggord”

  1. Ia Says:

    åh herregud..

  2. Maria Says:

    Jag har liksom inte kommit underfund med tjusningen med detta än. Vad ska ske? Ska man helt enkelt bli glad över att få floskler i röven? Bad händer om någon blir jävligt till sig och vill läsa mer? Jo man möts av en upprullad dassrulle! Inte okej Lambi… Inte okej!

  3. Virrpanna Says:

    Jag dör.

  4. Clementine Says:

    Annars finns det ju klippdockor man kan använda.

    • Clementine Says:

      Fyfan, jag låter mer och mer som en såndärn gassig svennebanan som skriver ironiska kommentarer på Aftonbladet och liknande för att få billiga poäng. Tills folk tröttnar. Jag har tröttnat. Nu lägger jag ner ett tag. (Bor ju dessutom i Gbg, pappahumorns förlovade land…)

  5. Janica Says:

    Jag hade gillat om texten var mer matnyttig. Typ ”Kontrollera om du har blod i avföringen” och så numret till Sjukvårdsupplysningen. Eller instruktioner om hur man torkar sig, om nu inte KPs försök till folkbildning i frågan spritt sig till allmänheten.

  6. erika Says:

    Är det inte ett trick? Jag tänker så här: jag blir lite extra bajsnödig av såna uttryck = måste gå oftare på toaletten/bajsa mer = det går åt mer toapapper. Jag anar en konspiration.

Kommentera

