Hur ligger det till, egentligen.

 Vad är skönast?

Komma då du är riktigt jävla kåt?

Bajsa när du har knipit i flera timmar?

Kissa när du har knipit i flera timmar?

Klia dig (förslagsvis i rövområdet) när det kliar hysteriskt?

Somna om på morgonen?

 

/Sessan

31 svar to “Hur ligger det till, egentligen.”

  1. Maggan Says:

    Komma.

  2. EllinorO Says:

    bajsa

  3. Sara Says:

    Att nysa vid nysnödighet. Som en socialt accepterad liten orgasm att njuta av i de mest skiftande sammanhang. Hatar dock såna som skriker när de nyser. Det ska vara renodlat nys.

  4. Carina Says:

    Komma är helt klart skönast, dock tycker jag ju inte att kåtman är lika jobbig att dras med som exempelvis en rejäl och hotfull bajs (ja, ni vet ju ti hi). Så klia och bajsa är kanske mer förlösande om än inte skönast.

  5. Lady Dahmer (@ladydahmer) Says:

    Bajsa.

  6. Ulrika Says:

    Bajsa

  7. Ia Says:

    Första plats ohotat är kissa.

  8. kvinnopartaj Says:

    Bajsa en riktigt fast, fin och hel korv som man torkar efter mest för syns skull. En med tyngd i.

    /Siv

  9. Ellet Says:

    Jag tänker, när man knipit från att kissa i flera timmar så är det en oerhört o-förlösande kiss man får ta. Det gör oftast lite ont och det tar tid och man blir liksom inte nöjd. Och att få komma kommer i andra hand från att få ha sex överhuvudtaget. Att somna om, så tillfälligt njutande liksom. Fem min och sen är man ju vaken om man inte får somna om. Så det står ju mellan att bajsa och att klia sig, och där vet jag faktiskt inte. Det får bli en såkallad ”tie” för mig.

  10. Clementine Says:

    Dött lopp mellan kissa och komma.

  11. Amanda (Alla har en bok) Says:

    komma o bajsa på samma gång

    (skoja)

  12. Patsy Says:

    Komma! Bajsa är skönt på ett annat sätt.

  13. Ksomivem Says:

    Skönast = komma

    Mest tillfredsställande = kissa

  14. Janetweiss Says:

    Bajsa! Fy faan för att gå och hålla sig, rädslan för att det ska läcka ut vid fel tillfälle, aaaah.

  15. erika Says:

    Att bajsa. Mysbajsa! Lite egentid på toan. Höhö.

    Men alltså: komma är ju inte så dumt heller.

    Kissa är ju bara ett nödvändigt ont. Det skvätter när jag kissar. Hade jag en penis skulle jag kissa i en perfekt stråle.

  16. Carina Says:

    Korven är rumpenstumpens ejakulation, kan vi lära oss av dessa kommentarer. Är förvånad.

  17. Mama Bear Says:

    Kissa! Utan minsta konkurrens.

  18. Iso Says:

    Bajsabajsabajsa, en riktig teflonskit.

  19. adrenalin Says:

    Somna om på morgonen!

    Nä jag skojar, det är skönt men att skita är fanimej skönast. Men bara om det är en riktig teflonskit som Iso säger. När man som jag har krångelmage och kan gå på muggen fem gånger på en dag för att man råkade äta ett ägg dagen innan, ja då är det bara trist och inte ett dugg förlösande. Då är att komma skönare. Speciellt när man har ägglossning och är dökåt.

  20. Hilena Strutski Says:

    Bajsa!!!!

  21. kvinnopartaj Says:

    Vad fan ska vi med männen till om det ändå är skönare att lägga en hal kabel?

    /Siv

  22. kvinnopartaj Says:

    Alla män håller ju på med brunkning (bajsa och runka samtidigt) dagligen, kanske dags för oss att börja bulla?

    • Annika Says:

      Nu garvade jag högt. Jesus, ni är obetalbara.

    • Adrenalin Says:

      Hur då? Bajsar och runkar de simultant (verkar kletigt) eller passar de på att runka innan eller efter de lagt en kabel? Känner att jag inte vill fråga min man, fast han skulle nig tycka det är oerhört festligt.

      • Okinava Says:

        Att brunka är nog mest en myt. Däremot känner jag både en och två och åtta killar som inte har något emot att massera prostatan på ett eller annat sätt under diverse sexakter (på egen eller tu man hand). Inte helt fel!

  23. Okinava Says:

    Att bajsa är ju definitivt det mest befriande (vilket är skönt på sitt sätt). Men att komma efter en riktigt pervers långsexning är ju fullständigt oslagbart.

  24. Angel Says:

    Att få lite redig stock när man är galet dökåt? En karl med vett nog att knulla musten ur en när man cravear det som mest? JA!

Kommentera

