Kropp & knopp

Älskar detta initiativ, viktigt, bra. Ni vet väl att parjattarna är visa, erfarna m.m?

Fråga oss saker. Vadsomhelst men gärna sånt.

10 svar to “Kropp & knopp”

  1. lilla S Says:

    – Hur böjlig är en slak kuk?
    – Hur hård är en styv kuk? Som en spänd muskel, typ?
    – Okej, töntigaste frågan med ändå, känner på mig att jag kan få ett intressant svar från er: hur blir man kär? Alltså vägen dit? Jag är nitton nu, har aldrig varit kär och är knappt intresserad av att bli det (utom när jag läser Döden på en blek häst och Tistelblomman) och ibland försöker jag bli det. Varför blir jag inte det, fortfarande? Och hur blir man det, hur går vägen dit?

    Bara som ett smakprov på frågor, återkommer sannolikt med fler.

    • Maggan Says:

      1) som en normal fläskfilé
      2) ja typ
      3) sannolikt för att du är omringad av fårskallar som det inte går att förälska sig i. Ödsla inte dina känslor på dem. Byt stad, byt sammanhang.

      • lilla S Says:

        Tack så mycket! Och, that might be, ska ha det i åtanke det närmaste…

        Den här då:
        Hur ser folk i allmänhet på en i min ålder som är oskuld? Är man en krånglig jävel som kräver specialbehandling då, eller kommer folk vara okej med det och att man vill ta det lungt?

      • lilla S Says:

        Eller ja, inte folk i allmänhet såklart utan den man ska ligga (eller liknande) med. ^^

      • Maggan Says:

        Asså du ska nog räkna med att folk kan bli lite nervösa av oskulder, få lite prestationsångest och så. Men det brukar gå över, i synnerhet om du är den som tjatar. Tydligen kan oskulder vara kattens pyjamas också, WHO knew …

        Men du vet, det mesta reder ut sig med god kommunikation. Det går verkligen inte att överskatta. Var tydlig med hur du vill ha det, och fråga om det du inte förstår.

      • lilla S Says:

        *Prt Sc, skriva ut och klistra in i dagboken*

  2. Anonym Says:

    Varför luktar det illa i underlivet efter man har haft sex?

    • Anonym Says:

      Jag är verkligen inte helt säker men jag tror att det kan vara så att när de onda andarna lämnar kroppen stinker de. Kan appliceras på såväl postcoitalt urk som på pruttar.

  3. Prinsessfeminist Says:

    Bra initiativ!
    Jag har en fråga:
    Hur berättar man på ett snyggt och icke avskräckande sätt för sin potentiella stadiga partner/tillfälliga sexpartner att man sååå himla gärna vill ha ett ordentligt såkallat ”rimjob”?

Kommentera

