Ryktet om mitt kopulerade är betydligt överdrivet

Min tid tillägnas istället studier, utfodring, epilering och handskrivna listor på sådant jag retar mig på. Dessa sirliga sammanställningar borde jag naturligtvis vika ner i Marcen och ta med till terrapåjten, men eftersom den haggan är en stående första punkt så faller den på sin egen omöjlighet. Otrevlighet. Alltså självmordet i att provocera en pdt:are i tunika och tåring.

I alla fall. Schyssta snubbar är sällan något jag irriterar mig på, inte för att deras handlingar på något sätt har ett högre värde för att de utförs med någon penisbeklädd utan för att den plattform de har tillskansat sig kan användas på olika sätt. Billiga poänger är ju dyrare än inga alls. Man gör alltid det enda man kan göra, determinist javisst, men med det sagt är ju inte sammanhangets reaktioner oviktiga. De är ju också erfarenheter.

Och det är väl det sistnämnda jag försöker trösta mig med när min extrema brist på acceptans får mig att slita mitt hår och svära av irritation och besvikelse. Dessa människor jag springer på i höst. Så jävla körda.

Vanligheten i att jag träffar folk som verkar söta, renliga och witty så ba….”jag tror ABSOLUT på ett liv efter detta…. man ska inte avfärda något man inte provat, här har du numret till min healare… asså jag tror ju inte på en gubbe bland molnen meneh….jag är inte rasist MEN böneutrop, har det inte gått lite väl långt…?”.

DETTA VÄLTRANDE I KOKACKA. Varför blev det höstens modemåste? Att så okritiskt bygga sitt resonerande på eventuellt, kanske, det bara känns så och det vore ju myyyysigt… Oavsett var bevisen pekar.

*andas i fyrkant*

*rantar runt i ring*

/So long. Siv

12 svar to “Ryktet om mitt kopulerade är betydligt överdrivet”

  1. Johanna Graf Says:

    En fullkomligt ouhärdlig kommentar som ofta inleder dessa delfinviskares gibberish är ”Samtidigt kan jag känna det, att…” Brr!

  2. Grillfest Says:

    ”Hemma på min gata i staaan, där finns det en tant och hon ….”

  3. kvinnopartaj Says:

    *…men man måste ju förstås tro för att det ska funka…”

  4. Nina Says:

    ”Alltså det MÅSTE finnas ett liv efter döden”
    ”Jag tror ändå att det finns något MER”

  5. Siv Says:

    ”Det finns ingen sanning”

  6. Ia Says:

    Tacka vet jag sluta-mörda-oss-mannen-i-Lund ,med tydligt budskap:
    ”Carl-Erik Rosén sköt Olof Palme”

Kommentera

