I WISH fan att det var facerape

Ni vet när man tar en skitrolig bild och tänker posta den i den slutna KP-gruppen på Fjösbok? Och ens skittelefon inte kan skilja på sluten grupp och öppet-för-alla?

Och man märker inget förrän man har gått och lagt sig hemma hos sin mamma, i bäddsoffan, då ens mamma ropar från sovrummet ”Men Margareta, vad är det för bild du har lagt upp!”

Och just i det ögonblicket har telefonen gjort sitt för idag, g’night y’all, och man kommer inte ens ut på FB. Så man får gå upp, starta mammans dator som går på smör och margarin och vevas igång, och den hänger sig, vägrar öppna webbläsaren, vägrar öppna aktivitetshanteraren, måste startas om … Mamman kommer upp och skäller milt på en för att man har stressat hennes dator. ”Den måste få starta i lugn och ro!”

Man orkar inte. Man ringer Siv. Siv svarar inte. Man ringer Clem, som svarar. Man ber henne logga in som en själv på Fjärtbok. Det tar tid. Clem misstar (förståeligt nog) 911-samtalet för ett vanligt social call, och börjar småprata. Bryts av. Inte. Nu. Men guuuud vad det går långsamt, ja! Nu! Epost yada yada ya, lösen bladi bladi bla. Sådär! Neej, ”ange lösenord igen”, men gud jag orkar inte, lyssna noga nu då Clem, för höge farao!” Bokstaverar. ”Ok, nu händer det nåt”

Under tiden har mamman lyckats starta om burken, öppna Explårer, öppna FB, logga in som Maggan, och ta bort bilden.

Den här bilden.

image

Tack mamma.

/Mags VEM ANNARS?!

20 svar to “I WISH fan att det var facerape”

  1. Julia Says:

    Jag tror att jag älskar dig. Mystiskt nog har jag ett par trosor med hål på samma ställe. Pubisslitage?

  2. sessan Says:

    Åh ha ha ha ha!!!

  3. Ebba Says:

    Haha, alla mina trosor går sönder på det stället till slut.

  4. Ellet Says:

    HAHAHA. Hrm. Ursäkta. Fantastiskt roligt för oss andra, jag vet inte vad jag hade gjort om det hänt mig.

  5. Tant Snusk Says:

    Åh, vad du är bäst! Jag vet inte hur många gånger jag tittat ned på trosor med ett hål just där, som pubisen sticker ut ur och tänkte – det här skulle man lägga upp på fejjan!

  6. Maggan Says:

    *normaliserar*

  7. Ia Says:

    Oslagbart!
    Mina trosor får hål i höjd med fitthålet..
    skarpa flytningar?

  8. kråkan Says:

    skrattade så att jag dog lite!

  9. Nell Says:

    … och jag som på allvar trodde att jag var den enda på jorden med sådan bikinilinje😉.

  10. Carina Says:

    Jag skrattar fortfarande åt detta, och inte bara bilden. ”Den måste få¨starta i lugn och ro” – JAG KAN HÖRA MIN EGEN MAMMA!!!

    • Ia Says:

      Ja, men vad ÄÄR det med föräldrar och teknik?
      Min exsvärmor som är jättegammal båda smsar och fejsbukkar och sånt – men min moder som är betydligt yngre kan knappt ringa med en gammal mobiltelefon?!

  11. Mia Says:

    Kan vi inte börja diskutera vem fan det är som designar alla jävla trosor så här korkat? Alltså fodret borde ju gå högre upp. NU! Kalsonger går ju uppenbarligen att sy jävligt high tech.

  12. angie Says:

    ååååååh jag skrattar så jag GRÅTER! hahaha! åååh!

  13. sofi Says:

    Hahaha fantastiskt!

  14. Anna Says:

    Haha det där hålet blir för mig med och den där lilla toffsen!!! Tycker det är så jävla mysigt och gulligt. GOD JUL UNDERBARA BLOGG HEJHEJ KRAAAAAAAM!!

Kommentera

