Sessans kärleksförklaring till Lady Dahmer

OK, ajg kan inte hejda mig. Det var ju för fan jag som myntade uttrycket Kvinnopartaj! Vilket nu i dagarna blir varumärkesskyddat. Jag bloggar lite.

Igår satt jag med svägerskorna Blomberg/Wallin. Lady Dahmer och Cissi. Vi pratade om rövknull, finska diabetiker och efterblivna byggkillar med fetmaförakt. Eller…nej föresten, det var de som ringde in. Jag kommer fan inte ihåg vad vi pratade om. Men jag kan säga att Lady Dahmer är en riktigt trevlig prick. På riktigt. Jag förstod att hon skulle vara det. Jag tycker fortfarande att  hennes blogg är sjukt överskattad och att hon borde se sina brister istället för att bara erkänna sig som ”ej perfekt” men vad fan skit i det nu!  LD var dessutom rätt så smart verkar det som, något jag faktiskt inte trodde med tanke på vilka hon tycks omge sig med.( ”DET ÄR KÅL”) osv. Sen att varken hon, Kimon eller Cissi har samma humor som jag och inte skrattade åt nåt av mina skämt är en annan femma. Det kanske säger mer om mig och min humor?

Jag röstade på LD i Gilettes bentävling hur många gånger som helst och ångrar att jag inte gav henne mer positiva ord då. För det var så jävla roligt.  Jag har ju träffat både Dolly, Prince och Kylie, men Lady Dahmer tog fan priset i litenhet. En AmazonHobbit. Finns det ordet i Saol? Jag tror det.

/Sessan

 

ps, jag fick svar på många saker jag funderat på länge. Som att Den orakade feministflatan Fanny är alltså INTE flata. ds.

10 svar to “Sessans kärleksförklaring till Lady Dahmer”

  1. Lady Dahmer (@ladydahmer) Says:

    Men va fan jag skrattade ju åt dig precis hela tiden!

  2. Kakdegen Says:

    Go sessan!

  3. Lo Says:

    ”DET ÄR KÅL” ??? Har jag missat något?

  4. kvinnopartaj Says:

    Du har missat en film där tittarna får se fyra tjejer (LD, apan, orfff och Dileva-luggen tror jag det var) prata om hurvida vitkål (tror jag det var)är kål eller inte. Så tråkigt att Tete a tete på SVT 1991 framstod som tossigt.

  5. kvinnopartaj Says:

    /Sessan

  6. Okinava Says:

    VARFÖR KOMMER INGA NYA INLÄGG??

  7. Malin Says:

    Vänta nu.. svägerskorna?

Kommentera

