ser framför mig William som svärdar sin mamma i fittan med ObiWans svärd.

börjar på riktigt bli sugen på ett fjärde barn, speciellt nu när jag pluggar och skulle slippa vara föräldrarledig. Få kakan, äta den och smeta in mig i kakdegen som blir över.

Så övertala mig nu snälla att inte bli gravid. Eller ge mig alla minusgrejsimojser med ett till barn.

(förutom att det kan bli en pojke för den skräcken har jag redan)

/Sessan

10 svar to “ser framför mig William som svärdar sin mamma i fittan med ObiWans svärd.”

  1. Maggan Says:

    Medelklassen har INTE fyra barn.

  2. Siv Says:

    Får onanera med en pumpa. Du kommer att bli galen. Barnet negligerat och prostituerat. Ni har inte råd med så många sovrum. De andra ungarna kommer att hata den. Barnbarnen kommer ändå att börja trilla in snart. Typ så.

  3. Betty Says:

    Barnet kan ha downs/vara kille/du spricker ända till ändan/du blir fetare och hängigare för varje barn/du måste börja om med allt tråkigt.

  4. Calle Says:

    Vänta tills den äldste blir tonåring. Sen vill du inte ha fler.
    MVH, luttrad sexbarnsmamma.

  5. Clementine Says:

    Tycker du kan skaffa ett och ge det till mig i julklapp nästa år om det blir lika gölligt som de andra. Och då behöver du inte vara rädd för att det blir en pojke heller; I fix!

  6. Ksomivem Says:

    Du får en gemensam nämnare med Tilde de Paula. Need I say more?

  7. Okinava Says:

    Måste införskaffa större bil (om man har en normalstor), vilket är ungefär lika roligt som att gå till tandläkaren.
    Dessutom så förstår ju barnens kompisar att ni KNULLAR om det plötsligt kommer en fjärde… och det vill man väl inte utsätta sina barn för?

  8. Qajsa Says:

    Pojkar är mysiga! Graviditet är inte så mysigt. Köpa ny bil = döden på jorden tråkigt.

Kommentera

