Helt vanligt modereportage! Förutom att någon dött alltså.

Är inte detta det obehagligaste ungefär NÅGONSIN?!

Ba *plutar lite* *ser ledsen och skör ut* *fast liksom fejk*.

/Siv

9 svar to “Helt vanligt modereportage! Förutom att någon dött alltså.”

  1. anna Says:

    ja-a, jag brukar inte ha behov av att skriva elaka kommentarer på andras bloggar (nå, ibland…) men det där var bland det smaklösaste jag sett på länge

  2. okinava Says:

    Jag blir sjukt illa till mods av begravningsklädsel som måste poängteras vara vintage och var dessa underbara askungeskor köpts…

  3. Anonym Says:

    Uncanny valley. Var på begravning…sörjde…klädde sig därefter…och poserade och tog bilder

    /Carina

  4. Clementine Says:

    Håller med till fullo. Gillar hennes glättighet i övrigt, men det här var bara….

  5. Anonym Says:

    Oh lord…=O

  6. Grillfest Says:

    ”I went to Gotherburg for a funeral. It was so sad, watching my grandpa cry. I had my best 1930′s shoes on and tried out my new camera in the city. Do you like it?”

  7. Johanna Says:

    Åh jävlar. Man är ändå härdad efter allt osmakligt som finns på Internetz, men detta……. Jag sk ”dånar”.

  8. Janetweiss Says:

    Ok, kasta sten i glashus, jag lade ut bild på min morfars kista på blawgen. Men outfitbild med tillhörande sad face, nä! Där går min gräns iaf.

Kommentera

