Hejje!

Hur har ni det mina små sockerpullor? Åh det var så länge sedan sist men ni vet bilen går bra och jag… jag hänger mest ut bröna på Insta och barna på Twitter… Kom dit vettja!

Min jul var odramatisk och dyr som sig bör. Nyår var jag inlåst med ett femtontal missbrukare men ÄSCH. Jag har verkligen inget annat att klaga på än Kimon Pappa-vet-bäst Lundberg och så lågt kan vi inte inleda hatåret 2013. Är alldeles för pepp och Eat Pray Love då jag snart ska få bita i tvättäkta KP-tuttar och som grädde på kärlekslaxen ska jag och KP’s långbenta ordkonstnär dra dit männen är tandlösa och går ner för en Guinness.

Jaja. Hur som. Ville mest ”kika in” och önska gott nytt!

Puss!

Siv

2 svar to “Hejje!”

  1. Ia Says:

    Jomen äsch då.
    Gott nytt och sånt och vi (jag) vill höra ALLT om resan!
    Med blidbevis!

  2. Siv Says:

    Jag lovar!!

Kommentera

