Fredagsmyz

20130112-002359.jpg

Darlings. Hur är det? Lång röv no see som man brukar säga och här har inga barn blivit gjorda, tack så mycket. Såpass långsamt hade jag det över midvinterblotet att jag kände mig nödgad att regga en användare på flashback, var jag fann ten fina pilden på min man. Åh minnen, och along those lines tänkte jag att vi skulle fördriva tiden med att berätta för varandra om våra sickaste pojknackar/dejter/ligg.

Själv var jag varken gammal eller ärrad när jag en bit in i halverst berusat, halverst snudd-på-men-inte-riktigt-bakfyllecoitus skärrades av den upprepade vädjan ”SÄG ATT DU ÄR…TOLV!!. Mycket ska en höra.

Vad har ni?

16 svar to “Fredagsmyz”

  1. V Says:

    Alltså, först & främst så har jag ingenting. Kanske missuppfattar detta inlägg (är megafull & tjackad, så hjärnan är av men kroppen på) men aaalltså…”säg att du är…tolv!!”. Det verkar vara vanligt att få några cm längre/tjockare kuk av att få höra att man knullar en ”olovlig”, hört det mer än två ggr. Fast ändå festligt om givaren skulle väsa ”Säg att du är…ett spädbarn”. Nä förresten. Kram

    • Carina Says:

      Det roliga var kanske mest att det var min lillebror som sa det. Han visste ju verkligen mer än väl att jag var äldre än så.

  2. lennartdarling Says:

    Vart ska man börja?

    Låg med en kille en gång som vrålade ”JA! JA! TA PÅ MIN HÅRIGA RÖV!” när han knullade mig.

    En annan kille började mitt i samlaget frusta fram: ”Känner du kuken? Känner du kuken?!”

  3. Siv Says:

    Har aldrig varit med om detta!!!! Låg ändå runt en jähähähääävla massa när det begav sig. Så pass sur nu.

  4. Sessan Says:

    Kan vi släcka lampan?

  5. Grillfest Says:

    När det begav sig brukade jag droppa en och annan ”kalla mig pappa” för att se reaktionen. Förvånansvärt många var helt likgiltiga alternativt gillade det. Konstigt.

  6. Amanda (Alla har en bok) Says:

    Man 1) ”Kan du ta på dig MASSOR av smink, som en hora?”

    Man 2) ”Du är så bra, så bra, som, som … som en PROFESSIONELL.”

    *under pågående … eh … avsugning*

  7. isotingeling Says:

    Älskar den här bilden på så många plan.

  8. Klara Says:

    En gång när jag vaknade hos ett ligg stirrade jag plötsligt rakt i ögonen på Carola. Det var alltså en plansch på väggen. Var sorgklädd och skamfylld en vecka efteråt.

  9. Eva Says:

    Hahahaa! Mycket ska man höra innan man trillar av pinn. Första gången jag kommenterar här, mycket bra blogg!

    Det här ”säg att du är tolv” är komiskt och konstigt på många sätt. Kanske ska jag nästa gång det blir fredagsmyz skrika ”JAG ÄR 26! JAG ÄR 26!” och se om det får någon spännade effekt…

    Ett ligg jag träffade ett tag ville inte att man skulle titta på honom, överhuvudtaget, så jag fick snällt blunda under hela… akten. Jag tror det var någon osäkerhetsgrej, men ändå ganska konstigt.

    Annars hör jag ganska dåligt, så jag brukar sällan uppfatta vad som flåsas/viskas i örat på mig. Det är kanske lika bra..

  10. Eva Says:

    ”Nej, är den inne eller?” Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Så jävla bra!

Kommentera

