Sju suturer, två timmar, personalen var len och lydig

Förlåt och ursäkta att jag tjatar om detta men det är som att jag måste förlossningsälta mig ur traumat i förskott.

(För att sedan glida in på salongen, stolt och obrydd, bräsa lurvet och knäppa med fingrarna på ett sätt som inte lämnar någon möjlighet att tolka in något annat än VÄRM THAT VAX)

Men alltså en ängslig kompis till mig youtubade tutorials och en ängslig kompis till mig berättade att det fanns små papperstrosor som vissa använder och nu undrar en ängslig kompis till mig om det finns dylika flådigheter på stockholmska salonger? Får man en drink, lite skäll?

Vad vet ni? Berätta vad ni vet!

Siv

5 svar to “Sju suturer, två timmar, personalen var len och lydig”

  1. Siv Says:

    MEN VAFAAAAAN!!!

  2. SaraKäy Says:

    De ställen jag besökt har erbjudit det, men de är ärligt talat bara i vägen för både dig och den som vaxar.
    Det bästa är att bara fläka ut sig och låta det hända…

  3. Siv Says:

    Men berätta mer. ALLT!

  4. SaraKäy Says:

    Mina bästa jägartips är:
    – boka en tid som inte är precis före, under eller efter mens. Det gör mer ont av någon anledning. Ägglossning torde vara det bästa och då bör du ju rimligtvis också få mer användning av det…
    – försök hitta ett ställe som använder Lycon-wax. Där jag går har de använt några olika men jag upplever att det är det bästa och faktiskt gör mindre ont.
    -det gör lite ont första gången, men det blir mindre för varje gång. På mig känns det inte längre.
    – försök vara helt oblyg. Det blir lättare. Isär med bena, hjälp till att hålla skinnet spänt om det behövs (minskar smärtan BETYDLIGT) och försök att se det som ett frisörbesök. Du råkar bara vara naken och har någon som studerar dig rätt ingående…
    – fundera på om du vill vaxa mellan skinkorna när de ändå är där nere och rotar. Det kan vara gött att ha det gjort.
    – jag går till ett toppenställe i Örebro men gissar att du tänker hålla dig till Stockholmstrakten?

  5. Siv Says:

    Ja Stockholm. Herrejisses. ATT DET SKA VARA SÅ ÅNGESTLADDAT?!?

Kommentera

