Lite gött ändå

 

Trevlig helg pussgurkor!

/Skalpell-Siv

 

12 svar to “Lite gött ändå”

  1. Amanda (Alla har en bok) Says:

    Söte jesus, jag fick bröstsmärtor nu. (På ett småhärligt sätt.)

  2. Säkra Källor Says:

    Bölder – så förtjusande, på ett ganska äckligt vis. Alltid lika glädjande och tillfredsställande att träffa på en! Men asså, det där ateromet kommer han ju att få tillbaka, slarvigt gjort.

  3. Grillfest Says:

    Kommentarer som ”lyx den som får klämma den” och ”fan vad det måste lukta” ljöd när jag körde upp denna på Äpple TVn under mello. I motsats till den förväntade ”oh vad äckligt, stäng av och sätt på mello, vi vill se vem som vann”. Ett gott betyg.

  4. Amanda (Alla har en bok) Says:

    Kan inte sluta tänka på’t. Så många frågor. Att han gick med den så länge, är det för att han saknar livskamrat som kan kväva sånt där i sin linda? Eller: Gick han länge, eller har han abnormal produktion just där? Att det är ‘poris-material’ som kommer ut (talg?) och ej var? (För då hade den självspruckit, ie var = frätande?) Att hon är så oaktsam (?) när hon sticker och skär. Att jag inte pallar slutet, när hon kör in fingret och görar runt (?). Och vad du anser skulle gjorts annorlunda, Säkra Källor? Du verkar ha koll. Ja, jag vill veta allt. ALLT.

    • Säkra Källor Says:

      Det ser väldigt mycket ut som att det är talg som kommer ut. Och stora, avkapslade talgansamlingar kan man ju ha (=aterom), det är först om de blir infekterade som det är besvärligt. Men alltså, ska man göra det ordentligt ska man inte tömma utan ta bort det med kapsel och allt. (Dock lättast att göra i ett oinfekterat läge.) Tycker att en röst säger nåt om Lidocain, alltså bedövningsmedel, där i början men jag tycker också att det såg rätt oaktsamt ut av kvinnan och oberört ut av mannen, en mycket märklig dynamik…

  5. Siv Says:

    Hon har ju helt klart gjort det förut. Eller så är det ortens snajdigaste pumpakarvare som utökat bissnissen.

  6. isotingeling Says:

    Men… man spolar väl efteråt? Inte gräver runt med en sax…

  7. Emma Says:

    Alltså.. Jag vill inte titta, men jag vill titta.. Vågar jag?

Kommentera

