DIY del 2

Jamen okej jag byter tema på själv är bäste dräng och tänker helt skamlöst uppmana till konsumtion. I alla fall om man som jag tycker att det är himla härligt med lackade tassar men liksom inte pallar att göra om skiten var tredje dag.

Alltså denna! Depend Gellack. Jag målade mina sorgliga naglar för tio dagar sedan och trodde att allt skulle flinga av sig för att de är i så risigt flisigt skick. Men inte en flaga har flytt! Ser ut att kunna sitta i tio dagar till om det inte vore för utväxten. Nu skulle ett foto på de tio små underverken öka trovärdigheten med ca miljorders procent men hur jag än vände vred, plutade och sträckte så såg fingrarna ut som svullna, råa fläskkorvar som legat i fosterställning och snorgråtit hela natten.

399 spänn betalade jag på Kicks, någon slags ”rea”. Köp remover och färgat lack för ca en hundring sen är du kittad. Finns även på Åhléns. Jag gjorde sån häringa lackning på ortens främsta skönhetssalong i somras men det kostade 300 spänn och höll i fyra dagar.

Det var det! I nästa veckas avsnitt ska Sessan visa hur man löser förstoppning med hjälp av två Jenka, en påse gräddsås och en stekspade.

So long, Siv

Ett svar to “DIY del 2”

  1. lilla S Says:

    Men alltså, ÄR det bara jag som blivit äldre eller är det plötsligt väldigt många som håller på med luriga uv-lampor och akrylförlängningar och speciallack och krångliga mönster på sina naglar?

    HERRE DU STORE ALLTING jag insåg plötsligt hur lång tid tio dagar är. Okej, det var prisvärt.

Kommentera

