Dör ihjäl mig av söndergoogling

image

Är liksom helt KÄR. Vuxna människan. Helvete.

/Siv

11 svar to “Dör ihjäl mig av söndergoogling”

  1. Julia Says:

    Mmmmichael Pitt är helt klar bildgooglingsvärdig! Fick upp ögonen för honom i Murder by Numbers där han spelar mot en valpig Ryan Gosling. Inte en trosa torr.

  2. kvinnopartaj Says:

    Men guuuud inte sett!!!!!!

    Så ljuvligt trumpen och plutig och ledsen och heeet i Boardwalk Empire.

  3. kvinnopartaj Says:

    Alltså kläderna. Munnen. Underarmarna. Faaaaan.

  4. Ia Says:

    Herregud – kan behöva gå och gnugga lite.

  5. Plahplah Says:

    Men jag förstår inte nu. Var är skägget? Måste mera skägg! Mera rufs! Detta är ett barn med hårgele.
    *går och bildgooglar men with beards*

  6. Julia Says:

    Jag kan väl inte rekommendera 50 Shades till någon egentligen. Story of O eller Anne Rices Sleepingbeauty-serie är i alla fall skrivna med ett visst mått av elokvens jämfört med Mitt Livs Novell-stuket som präglar 50 Shades. Dessutom avslutas 50 Shades med att psykologisera sönder hela BDSM och författaren drar en slutsats som får mig att vilja sticka fingrarna i öronen och tralla högljutt.

Kommentera

