Forskning iallafall jag skulle vilja ta del av

Man duschar, går och lägger sig, knullar, somnar. Går upp, orkar inte duscha för man börjar jobba i jävla arla morgon och man duschade ju igår. Sen några timmar senare luktar man som en hel fiskaffär av den sämre sorten.
Vad är det i fittan som aktiverar sperma att lukta fesk? Det luktar inte illa på andra delar av kroppen. Finns det någon vetenskap kring detta?

18 svar to “Forskning iallafall jag skulle vilja ta del av”

  1. kvinnopartaj Says:

    Tycker det är extremt olika beroende på karl.

  2. Kerstin Says:

    Vet inte. Håller mig till en tihi

  3. Ia Says:

    jag tycker fan det kan lukta fesk ändå. Trots morgondusch pga udda arbetstid och celibat.

  4. Mjau Says:

    EH ja, förklara någon tack?? mitt stora problem i livet. mitt vapen mot detta är för övrigt våtservetter, lite snabbrengöring på morgonen och vips så känner iallafall jag mig liiiite mindre äckelluktande!

  5. Säkra Källor Says:

    Fittan är ju sur, va. Och sperma mer basiskt. Så när pH höjs kan lite andra bakterier få spelrum, och de jävlarna bildar amoniakföreningar, som luktar rutten fisk, vid högre pH. T.ex brukar personer med bakteriell vaginos lukta värre efter ligg. Som kuriosafakta kan här nämnas det diagnostiska s.k. snifftestet, där man droppar kaliumhydroxid (väldigt basiskt) på lite flytning och om det börjar lukta rutten trålare i hela rummet så har man diagnosen som i en liten ask. Hepp!

  6. kvinnopartaj Says:

    Tycker mer lite ljummen filmjölk. MEN tillsammans med sperma kan ju vad som helst hända. Oftast inget men en kille jag var tillsammans med i min ungdom alltså hu. Mixades våra kroppsvätskor så luktade rummet Kalles Kaviar sedan.

  7. Janetweiss Says:

    Elle hur!!! Jag kan typ läcka sperma dagen efter (efter duschen alltså) och det luktar faan då. Kapslar jag inte det på något sätt? Är detta normalt? Kära kvinnopartaj svara, jag orkar inte mer!

  8. Adrenalin Says:

    Åh, en annan fråga nu när vi har belästa människor på tråden: En ung man i min ungdom hade liksom klar sädesvätska med vita klumpar i. Vad fan var det? När jag var ihop med honom fick jag dessutom bakteriell vaginos. Stank som en rutten fisk. Inte kul.

  9. Pyspunka Says:

    Lukta fittfisk på jobbet är inte kul. Men det är ju tur att det luktar liksom INUTI, och inte i ansiktet som det kan göra för den som givit oralt och somnat och sedan gått till jobbet utan att duscha.

Kommentera

